Biliyor musun?

Şubat 23, 2007

Aslında hiçbir şey o kadar da önemli değil

Doğan güneşten

Işık saçan çiçekten

Dalındaki meyvadan

Gülümseyen bir bakıştan

Kocaman bir sarılıştan

Önemli değil öyle

Sevdiklerinle içilen bir fincan kahveden

Uyuyan bir çocuğu seyretmekten

Ekmeğini bandırdığın yumurtadan

Tahtalardan yapılan kuleden

Minik ellerden çıkan resimden


Ne olursa olsun

Derin bir nefes al

Gülümse

Yaşamak güzel...

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Bu bloga geldiğim zaman içim açlıyo :)))

    cim

    YanıtlaSil
  2. resimlerin sırasını bozmak istedim ama olmadı. çizgi roman gibi olmuş, ya da resimli roman. neyse neyse, gülümsemek güzel şey :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Cim, sevindim bir işe yaradığıma :)

    Günaydın Abaküs, gülümsemek güzel şey gerçekten de, o kadar çok güzellik var ki gülümseyebilmemiz için.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Handan:))

    Gülümseyen bir gün olsun bugün:))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de gülümsedim resimleri
    görünce.Teşekkürler Handan.Sen de
    gülümse daima..

    YanıtlaSil
  6. Biz silemeyiz ki msni:(( Uzaklarda kardeşimiz var. Onlarla tek bağlantımız.

    Ama haklısın rüzgar esse saçımız dağılmayan, yağmur yağsa ıslanmayan bu ellerde durulmaz yaa di mi? Çok mutsuz oldum Handancım yaa..

    YanıtlaSil
  7. sevgili handan, ben ki yumurta sevmem, fena halde canımı istettin o foto ile. Zaten işten yeni geldim ve oldukça açım
    :(( .

    En cok "sarılıstaki" fotografı sevdim ben ama. Büyütüp duvara asmak lazım :) .Canlarım benim MAAŞALLAH .. tü..tü..

    YanıtlaSil
  8. Öyle mi dersin?
    Sanırım böyle hatırlatmalara ihtiyacım var bugünlerde.

    YanıtlaSil
  9. ben de kahve istiyorum, ama illa ki o resmini koyduğun fincanlarda istiyorum. Sonra fal baksan bana. Ben bunaldım buralarda, hem açan sarı çiçekler de yok burda. Mart başı izmire gelecem sanırım, yapar mısın bi kahve bana cidden?

    YanıtlaSil
  10. Yağmur yağıyorrrr yağmurrrr. Yaşasın.
    Bugün küresel ısınmıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Kiraz, umarım gülümseme eksilmez yüzümüzden.

    Katrecim mutsuz ol diye yapmadım o yorumu valla ya :)Hayaller gerçekleşir, merak etme sen.

    Eserel, yedin mi yumurtanı :)

    Le Jardin, öyle bence. Arada bardağın dolu tarafına bakmak gerek, güç toplayabilmek için.

    Gece, tabi ki yaparım. Sen geldim de yeter. Fincanlarım çok neşeli değil mi?

    Aylin burada yağmur yağmıyor ama küresel bir soğuma anında gerçekleşti, bu sabah dondum :)

    YanıtlaSil
  12. Eeee hani günaydın yazısı? Ben de geç kaldım diye koşa koşa geldim. Günaydın haydi. Uyuyor musun Handan?

    YanıtlaSil
  13. Çok doğru söylüyorsun canım,keşke bu farkındalığımız hiç tükenmese..

    YanıtlaSil
  14. iyikji bunları paylaşmışsın ne güzel fotoğraflar yumurta harika

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Nihal:-)

    YanıtlaSil