Günaydın

Şubat 16, 2007

Bugün yaşasın cumaa.. Işıl ışıl bir güne açılsın sabahınız.

Ben pek pırıl pırıl olacağım orası kesin. Temizlikçi gelene kadar evi temizlemeliyim :) He canım, tam gün dayanamıyorlar bana, yarım günde kaçırıyorum. Onun için öğleyin gelecek. Ben de kadına ayıp olmasın diye temizledikçe temizliyorum sabahtan beri, geldiğinde oturup laflarız artık.

Bu arada sırf siz rahat yorum yazın diye şu word bilmemneysini kaldırdım ama spam yorumlar beni deli ediyor. Gelen günaydınlara göre yeniden koyup koymamaya karar vereceğim. (Tehdit :)

Şimdi ben işime geri dönüyorken size de bomba gibi bir şarkı bırakıyorum. Enerji isteyenler sesi açsınlar biraz.


We're Not Gonna Take It
Twisted Sister

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Rahat bırak şu temizlikçi kadını. Kadın hayatını yaşayamıyor senin evinde temizlik yapcam canım diyerekten, seksek sekerekten ayyyyyyyy mahmure.
    Neresi pırıl pırıl yaaaa. Pırıldamıyor benim günlerim. Mısıl mısıl.

    YanıtlaSil
  2. Şu Aylin blogspot var ya.. her yazının altına yorum yazınca bi iş yaptığını sanıyor heralde.. yazık afedersin!

    günaydın demek isterdim fakat, saat epey geç olmuş.. cumartesi için söyleyelim o halde; Günaydın.. ve merhaba ;)

    YanıtlaSil
  3. Asıl sana yazık ve yazıklar olsun!...

    YanıtlaSil
  4. ne 'yazık' ki ikiniz de ciddisiniz sanırım!...

    cim

    YanıtlaSil
  5. İyi geceler Handan:(( Canım sıkkın benim. Blogları dolaşıyorum ve yerinde olmayan çok insan var. Hiç hoş bulmadım ben buraarı yaaa:((

    katre

    YanıtlaSil