Bahar

Şubat 22, 2007


Eve ilk taşındığımızda eylül ayındaydık ve kapının yanındaki çalı hiç de hoşuma gitmemişti. Neyse ki onu oradan alacak vaktim hiç olmadı. Derken bahar geldi ve sarının en güzel açtı yanı başımda. O kadar canlı, parlak ışıl ışıllar ki gördüğümde gülümsemeden duramıyorum.

Bahar geldi buralara. Gerçi Mart ayında hava soğur yeniden ama kimin umrunda, havada çiçek kokuları var ya...

Güneşiniz olsun gönlünüzde. Günaydın....



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))

    Ya ben kek yaparken saati unutmuşum, pardon:))Ben çayları söyledim arkadaşım. İyyy çayımın şekeri fazla kaçmış yaa. Neyse.. Sabahları senin günaydınını seviyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Henden benim http://beyonce-1.blogspot.com/ bloguyla ne alakam var. Burasın referans görünüyor. Bir de brezilyadan bir blog referans görünüyor. Gittim baktım benim linkimi bulamadım. Şu beyonceliye bi gidip baksana. Benle ne alakası var. Ayol madonna olsa anlicem de.
    Günaydın hem ayrıca.

    YanıtlaSil
  3. Dırdırlanma bana Henden. Ben de seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. aman iyi ya. Yok yani beyoncenin kıçı başı açık. İnsan huylanıyor şekerim. Beyoncenin poposuyla benim blogun ne alakası var diye düşünüyo insan.
    Yarın öbürsü gün, daha abuk bi yerden görünürdü, yüreğime inerdi. Öğrendim rahatladım şimdi. ho ho ho.

    YanıtlaSil
  5. merhaba uzun zamandır dolaşamadım bloglarda..sitenize uğrayayım dedim..
    yazı görmek sevindirdi beni..baharın gelişini tereddütlü karşılayan v ebir türlü inanamayan benim gibiler için çok güven verisi resimler:)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. canımmm handan nasıl güzel bir post bu :) sabah bende bu çiçeklere benzer bir demet çiek aldım :) sanırım yüzümün tüm gün gülümsemesi bundan :D hemencecik suya koydum ki solmasınlar :) içim açıldı daha çok :D ahh bahar ahh bizi ne hale getirdin sen :D öperim canımın içiii :))))

    YanıtlaSil
  7. Katrecim benim çayım şekersiz olsun canım :) Ben de senin dönmene sevindim , özlettin kendini çok.

    Aylin , seviyor musun gerçekten :D Canııımmmm.

    Teşekkür ederim Manolya, bahar geldi gerçekten de. Fotoğraf makinam ve ben, buradan bahar yayınları yapmaya devam edeceğiz :)

    Zehracım,ben papatya toplamak istiyorum. Bakayım bu haftasonu bir yerlerde bulabilecek miyim papatya.

    YanıtlaSil
  8. Ne yapacaksın papatyayı? Ben yollarım sana papatya.
    Seviyom seni Henden. Kimseler giremicek aramıza. ehehe.

    YanıtlaSil
  9. öğlen yürüyüş yaptım ben de... kazak fazla geldi :) Ama henüz yeşillenen ağaçlar, sarılanan çalılar yok Ankara'da

    YanıtlaSil
  10. ilk cemre bugün yarın düşecekti. artık düşmüş olduğuna inanabiliriz:)

    YanıtlaSil
  11. Aylin, beyaz kır papatyası istiyorum haberin olsun:)

    Gece, sanırım sizin biraz daha beklemeniz gerekiyor ama ben burdan çiçek böcek takviyesi yaparım arada :)

    Abaküs baktım şimdi dün düşmüş birincisi . İçime doğmuş herhalde :)

    YanıtlaSil
  12. İstanbul'da kır felan nereden bulacam ben? E-5 papatyası olmaz mı? İstanbul'da otoban kenarlarında papatyalar pörtledi. Bahar dalları bile görünüyor ara sıra. Ya bu küresel ısınma konusu bana dert oldu Handan. Yazlıklarla dolaşıyorum bu kış.
    Bi ben bir de birkaç profesör dert ediyoruz bu konuyu. Lütfen nefes dahi almayalım arkadaşlar. Karbondioksit vermeyelim.
    He sen papatya istemiştin değil mi? Bak ben konuyu küresel ısınmaya getirdim. :))
    Yok ben bu yorum yazma işini çok ciddiye almaya başladım artıkın. Bir daha ki yazına da hilal-i ahmer hakkındaki düşüncelerimi yazacam.
    Ayyy benim sinirim hala geçmedi. FATOŞŞŞ NEREDESİN? SENİNLE KAVGA ETMEM GEREK.
    Fatoş bana ilaç gibi geliyo da. :))

    YanıtlaSil