Şubat 19, 2007




Queensryche/I Will Remember

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Sana da günaydın Handan:)) Gün aydınlanmış ama olsun...

    Ya gene koymuşsun şu sakat şeysini. Zor geliyor yahu yorum yazması o zaman. Birde sanki seçtiğin müzik alttaki dörtlükle bütünleşmiş. Şimdi onu dinleyeceğim tekrar:))

    Katre

    YanıtlaSil
  2. Ya haklısın Katrecim ama inan bu abuk subuk yabancı yorumlar çok sinirlendirmeye başladı beni. Bir müddet böyle devam etsek belki unuturlar bloğumu diye umut ediyorum. O zamana kadar üşenmeden yaz tamam mı :) Hem sizin bloglarda rakamdı, başlıktı derken, biz üşenmiyoruz di mi :)
    Müzik bence de ruhunu buldu gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Müzik cok hoş, cok begendim. Fotografı siz mi çektiniz?

    YanıtlaSil
  4. Müziği beğendiğine sevindim Eserel. Evet fotoğrafı ben çektim.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın olsun Handan:))
    Peki kabul ettim gitti. Sen bana göstersene seni üzenleri. Ben bilirim ne yapacağımı dermişim:))

    Haydi sana kolay gelsin. Ben kapatacağı için indirim yapan bir ayakkabıcıya gideceğim. Ne hoş bişey di mi Handan şu alış-veriş dedikleri şey:))))Sende gel istersen. Çizme, yazlık terlik ne bulursak alırız:))))

    Katre

    YanıtlaSil
  6. Alış veriş mi :) Terapi gibi valla, hemen geleyim, bekle.

    YanıtlaSil
  7. Biraz bekleseymişsiniz ben de gelirdim alışverişe :)

    Fotograf da cok güzel. Alışverişte gördüğünüz aldığınız ayakkabıları da fotograflasaydınız sanal gezinti yapmış olurduk en azından...

    not: bu sifre olayı bana her seferinde en az iki kez soruyo.Heyecan yapıyorum dogru yazdımmı diye..adrenalinim yukseliyo..

    YanıtlaSil
  8. Bir dahaki sefere hep beraber gideriz Eserel :)

    Sana bir sır vereyim mi, şifre çok uzuuun çıkarsa hiç yazmadan publish commente basıyorum böylece şifre değişiyor, genelde de daha kısası geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. Hımmm. Super tiyo oldu bu. Hah işte basıyorum bas...ss..tt..ııı.m. E bu yine uzun :(

    YanıtlaSil