İyi ki Doğdun Bilgehan

Temmuz 10, 2006

"Ben Örümcek Adam Partisi istiyorum" dedi oğluş, ağabeyinden gördü ya,isteyecek tabi çocuğum. Tek sorun yazın göbeğinde doğmuş birisi olarak onun doğumgününe çocuk bulmak zor. Olsun biz de büyüklerle birlikte kutladık :)




Ne zaman geçmiş dört sene. Benim küçük bebeğim kocaman olmuş. Seni seviyorum Bilgehan.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Nice nice yıllaraaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün,sağlıkla inşallah.
    mutlu yıllar...günaydın.

    YanıtlaSil
  3. ALLAH BU MUTLU YUVANIZI HİÇ AMA HİÇ BOZMASIN CANIMM HANDAN:))CANIMM BİLGEHANNN SEN BENİ TANIMASANDAAAA NİCE GÜZEL, MUTLU , SAĞLIKLI VE BAŞARILI YILLAARAA CANIMINN İÇİ.. O KÖFTE YANAKLARINDANN KOCAMAN KOCAMANN ÖPÜYORUM FISTIK:))

    ZEHRA:);)

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu yıllara sağlıkla ve hep birlikte erişirsiniz inşallah

    YanıtlaSil
  5. Segili Handan
    Tüm güzellikler seninle ve ailenle olsun.
    Delikanlıya da anlamlı bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. ahhh ahhhh, temmuz cocuğu olmak ne zordur. Butun okul dönemi her hafta bi cocugun dogum günü kutlanır, sıra sana gelecek diye sevinirsin, pat tatil olmuş okullar.

    Neyse şimdi şirkette topu topu 1 hafta tatil yapabiliyoruz da özlediğim o doğum günü partilerini yapabiliyorum. Sahi ben de mi orumcek adam konsepti yapsam :)

    Bilgehan, iyi ki doğdun... Mutlu, uzun, neşeli, sağlıklı yaşa :)

    YanıtlaSil
  7. İyi ki doğdun Bilgehan! Çok güzel günler gör, hep mutlu ol burada!

    YanıtlaSil
  8. Cim kedi Bilgehan'ın doğum günün kutlar :)
    Bizimki, dönüşte izmirden geçecekmiş buluşun bakalım kıskandığımı da nereden çıkardın ;)
    Ankaraya da uğrarım belki dedi ama atıyo biliyom

    YanıtlaSil
  9. Nice yilara allah anali babali büyütsün

    YanıtlaSil
  10. Bilgehan'ın doğumgünü kutlu olsun..

    Geç kalmadım sanırım :)

    Mutlu ,sağlıklı ve ailesiyle birlikte nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  11. Bu arada kardeşin sana ne kadar benziyor...

    YanıtlaSil
  12. ooooo yavrum beniiim :)
    nice yaşlara tüm sevdikleriyle inşallah :)handan'ım bilgehan'ı öp benim için de . ne çabuk büyüyorlar ..
    hep mutlu olsunlar dilerim.

    asma

    YanıtlaSil
  13. nice uzun mutlu sağlıklı yıllar diliyorum ben ona. önündeki yıllarda tüm isteklerine kavuşsun, allah onu şanslı kılsın tabii ki diğer kardeşine de aynı dileklerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  14. üff handan bir sürü güzel şey yapmışsın..
    Benimkisi prenses partisinden bahsediyordu,buna yoğunlaşayım bari..

    YanıtlaSil