Nefes

Temmuz 20, 2006

Derin bir nefes al...

Oh...

Hayat güzel.

Gülümsemenizi giymeyi unutmayınız.

Herkese günaydın....

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. heh..şimdi olmuş..çok mersiiiiii..
    yok yane ben cim'e de dedim...ben zeliha;züleyha,zülfikar gibi bi nike de razıydım.. Hani en sonda olup grubu kapatırım diye..en tepede ya da en sonda olma gibi bi takıntım var .
    ayyyyyyyy assolist sanıyom kendimi..
    zati muazzez abacıya benzemeye başladım gün geçtikçe.. çok fena kilo aldım henden..ege havası yaradı bana..
    Bİ KUMRU YİYEYDİM. GAM YEMİCEKTİM AMA.

    YanıtlaSil
  2. derin bi nefes aldım
    bırakayım mı şimdi :)

    ehehe listenin en tepesine çıkmış birisi
    bizim blogdaki bakanlar kurulunun en altına ekledim kendisini başbakan olarak, ona da laf söyledi
    tepede olacam ben dedi, bi de atıyo yükseklik korkum var diye sanırım o bendim, karıştırdım
    hadi gittim ben

    şuursuz kedi cim

    YanıtlaSil
  3. DA Da Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Çalan parçanın orjinalide var,
    bu pepsinin soundtracki
    kikiki koko glu glu glu vak vak'ı ararken buldum :)

    YanıtlaSil
  4. Tünaydıııııııııııııııııııınnnnnn

    YanıtlaSil