Ortaya Karışık Salata

Temmuz 17, 2006

Ya, biz mangal keyfi yaptık yapmasına da, bittiğinde geldi aklımıza fotoğraf çekmek. O sırada da yayıldığımız yerlerimizden kalkıp fotoğraf makinasına uzanmaya üşendik o ağırlıkla :) N'apalım artık.

Bugün Emel'le Jack Sparrow'u görmeye,


pardon pardon, Karayip Korsanları'nı seyretmeye gittik.



Beriş de gelseydi çok güzel olacaktı, belki onun için bir kere daha giderim. (Ya Can valla kendim için değil arkadaşım da gitsin, yalnız kalmasın diye.)

Geçen hafta nasıl Aslı ile buluşamadıysam bu haftasonu da Daisy ile buluşamadım. Telefonu çantada unutmanın azizliğini yaşadık. Bir gün öncesinden haber veresene şeklindeki azarlarıma buradan da devam ediyorum.

Biraz karman çorman oldu ama idare ediverin artık. Emel mutfakta kızarma yaparken kaçıp bilgisayar başına alelacele yazıyorum bunları. Karnım da aç zaten. Kokular da mis gibi geliyor.

Afiyet olsuunn, yok onu demeyecektim, hah, iyi akşamlar....

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Afiyet olsun Handancığım. Buluşamadıysak da, konuştuk ya. Sesin de yazıların gibi çoook şeker.

    YanıtlaSil
  2. heee şamar oğlanıyım ya ben..azarla ..
    azarla valla.
    sanki telefonu ben unuttum çantada..
    bu arada yanda ki listeden huylandım ben...artık bana zeliha de sen..zülfiye de olabiler.
    istersen xenical de.
    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
    deme bişi.
    üffffffffff..anlamıyon sende bişi.

    YanıtlaSil
  3. Great site loved it alot, will come back and visit again.
    »

    YanıtlaSil