Hişşt

Temmuz 07, 2006

Bugün yaşasın cuma arkadaşlar, farkında olmayanlara belirteyim dedim.

Burasının sessizliği de sıkmaya başladı artık. Bir yoklama yapmaya karar verdim, gelen sağdan saysın.

Herkese günaydın. Pırıl pırıl bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. birdir bir, ikidir iki, üçtür üççççççççç ehehe ay akşamdan kalmayım ben :)))
    Anamuhafelek'in relaks kedisi

    YanıtlaSil
  2. şimdi cimi üçmü saycaz birmi . neyse bir sayarsak
    İKİİİİ
    günaydın bu arada

    YanıtlaSil
  3. döööööööörrrrtttt:)

    YanıtlaSil
  4. beeeeeş hemde uğurlu sayımdır daha keyifli c oldu :))

    YanıtlaSil
  5. ALTI OLUYORUM GALİBA:P BAK YALNIZ BIRAKMIYORUM SİZİ:))

    GÖRÜŞÜRÜZ..

    ZEHRA..

    YanıtlaSil
  6. şekijjjjjjjjjjjjj...
    dokujjjjjjjjjjj
    oynnnnnnn.
    OLMADI BAŞTAN.
    ne taraftan sayacaktık henden?
    sol baş mı?sağ baş mı?
    başım dönüyo ay..hıjckkk
    ANA MUHAFELEKİN TÜYLERİ YOLUNASICA RELAX KEDİSİ..SANA DİYOMMM.. SOFRAYI TOPLA..SİNEKLER BASCAK BİLOOMUZU..

    YanıtlaSil
  7. çok şanslıyım, bugün yedinci ayın yedinci günü ve ben yediyi söyledim, harika:))

    YanıtlaSil
  8. Her ne kadar pek yorum yazmasam da, ben de varim.

    Emrah

    YanıtlaSil
  9. Sanırım 11 oldum ama saymam ben bunu..
    İlk sırayı almak istiyorum ben yahu..
    Banane banane..

    YanıtlaSil
  10. onikiiiiiiiiii :)özlemisim seni :) walla :) ya az önce farkettim,senin benim dogum günüm icin yazdigin yoruma ben bu cevabi yazmisim ama sana yazdigimi belirtmemişim :) Başkasina yazmişim gibi olmus.Karismis Öle işte.Şİmdi yazim dedim bende.Biraz gec oldu ama... ;)"...Sende hep böyle kıpır kıpır kal.Ne güzel insanı senelerin değiştirmemesi.Hep senin gibi kalabilmek dileğimle.Seviyorum öyle halini :D..."

    YanıtlaSil
  11. On üüüüüüüüüüüççç:))) saat 01:45 itibariyle saymaya devam sanırsam:)) Bende özledim seni:))

    YanıtlaSil
  12. Ben de geldim geriye,seni bir göremeden :(

    YanıtlaSil
  13. Tamam, sayı alınmıştır, dağılabilirsiniz arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  14. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

    YanıtlaSil