Karışık

Temmuz 05, 2006

"Otobüste hanımlara ve özürlülere yer veriniz "yazısını okuyunca hüzünlendim birden, eskiden "İstiklâl Savaşı gazilerine yer veriniz" diye yazardı, otobüse binen bir gaziye hiç rastlamadım ama savaş ve gaziler unutulmamışlardı henüz. Sanki o yazı hep kalmalıymış gibi geliyor.

Yaşlılara yer veriniz de yazmıyordu bu arada, o da ilginç, "Onlar binmesinler, otursunlar oturdukları yerde kardeşim" mi demek istiyorlar ne.

Neyse, sabah sabah evden çıkıp halka karıştım dengem bozuldu, pazardan gözüm dönmüşçesine aldığım meyvalara yumulmaya gidiyorum ben. Zaten Metehan da başıma gelmiş "Kış kış " diyor.

Özel Not : Sevgicim sen beni izlemeye devam et canım, yakında Akifin fotoğraflarıyla geleceğim :) Gacocunuz var mı?

(Özel not dedim değil mi, okumayın tı tı tı, okursanız birşey anlamadan bakarsınız böyle işte )

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. sevgi de kim?hı
    sen beni sevgiyle mi aldatıyon.
    özel notlar falan.
    anlamalıydım zaten.
    hıh.

    YanıtlaSil
  2. :))) gerçekler çıktı ortaya handan çok ayıp .))

    YanıtlaSil