One More Cup Of Coffee Before I Go

Temmuz 24, 2006

Karar verirken herşey çok kolay gibiydi de veda yazısı yazması da ne zormuş. Bakıp duruyorum ekrana doğru.

Geçen sene blog yazmaya başladığımda elimde kalem kâğıt dolaşmaya başlamıştım sürekli. Nereye gitsem aklımda buraya ne yazacağım sorusu dolaşıyordu. Ama sonra fark ettim ki hayatın içinden çıkıyorum öyle düşünüp durdukça. Hayat sanki akıyor önümden ben seyredip not tutuyorum sadece. Defterle kalemi bıraktım ben de. Ama bu sefer buraya yazacak birşeyleri toparlayamıyorum. Boşver aklıma geldikçe yazarım dedim. O da olmadı düşünmeyince aklına da birşey gelmiyor insanın.

Velhasıl bitirmemin zamanı geldi artık.

Ben yokken derin nefes almayı unutmayın. Terli terli soğuk su içmeyin. Karşıdan karşıya geçerken önce sola sonra sağa sonra yine sola bakın. Yol tek yönlü bile olsa yapın bunu, arabaların nereden geleceği belli olmaz bu ülkede netekim :)

Biliyorsunuz:

"Şu anda kendi seçiminizde, kendi yarattığınız dünyadasınız. Yüreğinizden geçen doğru çıkacak, en çok neyi beğeniyorsanız öyle olacaksınız.

Evrende kaç hayat mı var?

BİR"
R.Bach


Hoşçakalın.

Benzer yazılarım

54 Yorum yap

  1. yaaa olmaz öyle. Hemen geri dön...

    YanıtlaSil
  2. Veda yakışmadı sanki... Ama bazen yeni BİR şeylere başlamak için BİR bitiş, BİR nefes payı, gerek oluyor insana. Alışması hiç kolay olmayacaksa da BİR sonraki buluşmaya dek, sen de ümitlerin ve sevdiklerin ile beraber hoşca kal!

    (Bu arada farkında mısın? En basit ifadeler için bile BİR'e daima ihtiyaç var.)

    YanıtlaSil
  3. Handan nereye yaaaa :((
    Bir süre evden uzaklaştım neler olmuş böyle.Bak bende döneceğim, yakında yeni bir sayfayla tekrar bloglardayım.
    İstersen bir süre ara ver,dinlen ama mutlaka geri dön.Eğer dönmezsen hergün mail atacağım,bıktırıp usandıracağım seni :-)

    YanıtlaSil
  4. Biraz dinlen ama dön olur mu?

    YanıtlaSil
  5. haklısın bazen insanın aklından çıkmaz oluyor blog. Aralıklı yazmak belkide en iyisi. ben artık öyle yapıyorum. her gün değilde ne zaman istersem... hem kendi hayatımı yaşıyorum hemde arada paylaşmak istediklerimi paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  6. Handan,

    Öncelikle çok şaşırdığımı söylemeliyim. Bırakıp gidişinden çok sebebine.

    Sen buraya yazmak zorunda değilsin, her dakikanı buraya sığdıracak da değilsin tabii, ama yazmak istediğinde haykırmak istediğinde sana ait olan, seninle her şeyi paylaştığımız bu sayfayı bitti artık yzacaklarım diye terkedip gitmeni anlayamıyorum.

    Sayfalarımız sadece bizim paylaşmak istediklerimizle sınırlı.

    Senin ise paylaşacak öyle güzel resimlerin öyle güzel cümlelerin var ki.

    Başka bir sebebi yoksa, lütfen gitme.

    Tek sebep buysa, biz sen anlattığında dinlemeye hazırız. Biraz uzaklaş.

    YanıtlaSil
  7. Handan abla ya,
    ayda BİR yaz
    altı ayda BİR yaz
    yılda BİR yaz
    ama yine yaz, tamamen bırakma blogunu.

    Ara vereceksen tamam ama n'olur tümüyle bırakma :(

    YanıtlaSil
  8. bu gitme sinyalini önceden de vermistin. hatta birsey demeden cekip gitmistin..ondan sasirdim desem yalan olur...yazdiklarini anliyorum cünkü bende aynı sekilde düsünüyorum..pek blog tutasım yok artık benimde...ne diyelim..her bitis bir baslangıcmıs..insallah baska güzellikler girer hayatına...hoscakal...nurten...

    YanıtlaSil
  9. OLMAZZZZZZZZZ BEN DÖNDÜMMMM:(((((( SENİ BIRAKMAM BEN:(( HANDANN DÖÖNN NOLURSUN:(( BIRAKMA BİZİ LÜTFEN:((

    İKİ GÜN DİNLEN ENERJİK DÖN OLUR MU:) AMA BAK İKİ GÜN ONA GÖRE:P

    SENİ SEVİYORUMMM ÇOOK HEMDE:)

    YanıtlaSil
  10. handan hanım
    lütfen yazmayı bırakmayın. ben şimdi her sabah bilgisayarı açıp ne okuyacağım. yarın acaba ne yazacak diye neyi merak edeceğim. sizi garanti de çalışırken tanıyıp sevmiştim. internette görünce sizin olduğunuzu anlayınca çok mutlu olmuştum. lütfen bizi yazılarınızdan mahrum bırakmayın. dinlenip geri gelin.
    neslihan

    YanıtlaSil
  11. Ben bu şarkıyı sevmiyorum yaaa:((((( Ne zaman dinlesem hep ayrılık geliyor sonunda. Umarım annen okuyordur bu yazdıklarını da geri döndürür seni:(( Bizimde içimizde hep gitmeler var ama gitmiyoruz sevgili Handan...

    Gene gel olur mu Handan? Ben seni okumayı, fotoğraflarına bakmayı özlerim. Ben nerden bulurum bir daha kendim gibi dengesiz bir teraziyi bir daha?

    Gel bak gözüm ve de kulağım sende bilesin.. Sevgimlesin Handan...

    YanıtlaSil
  12. Ben de üzüldüm..:(
    Sen kapatma bari..

    YanıtlaSil
  13. Ama yazdıklarında çok haklısın...

    YanıtlaSil
  14. geç gördüm. ne kadar körüm ..
    her ne olursa olsun Handan hep vâr olacak .sen nasıl istersen öyle olmalı/olacak ...
    seni sevdik Handan , bir makinaya bakmıyorduk buradan. nefes alışını duyduk,güldüğünü,ağladığını,anladığını,çağırdığını,avuttuğunu,sevdiğini bildik.hiç fire vermedin sen, en güçlümüzdün .. burası bir sınıf sanki ve şimdi bir arkadaşımız ayrılıyor aramızdan (sınıf başkanı) ve biz de hâtıra defterine bir şeyler karalıyoruz ;
    sepet sepet yumurta
    sakın beni unutma
    ...
    1374 candan (tüm iyi dileklerimle)

    YanıtlaSil
  15. :((
    ne denir ki...

    YanıtlaSil
  16. haydaaaaaaaaa nerden çıktı bu şimdi oooff ooof

    YanıtlaSil
  17. Bazen satır aralarında gizlenir hayat bazen satırların içinde ...
    Hayatı yazmak yerine yaşamayı tercih ettin tamam ...Yemek içmek gibi birşey bu biliyorsun...Yazmak ruhun dehlizlerinde gezerken su yüzüne çıkmak demek ...
    Bunu bana sen öğrettin...
    Seni seviyorum...
    Tiffy

    YanıtlaSil
  18. Handan ben de çok üzüldüm kararına. Bence de kapatma. Birşeyler yazman için çok fazla düşünmene ve hayatını buraya odaklamana gerek yok ve elinde metehan, bilgehan ve can gibi üç tane orjinal malzeme olduktan sonra da fazla düşünmene gerek kalmaz :))) .Dinlen ve birazcık ara ver ya da çok sık yazma. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  19. Az önceki yazıyı yazan bendim. İsmimi yazmayı unutmuşum ve gördüğün gibi malzeme çok sende, biz çevrende olduğumuz sürece...:))))

    YanıtlaSil
  20. Demek sen de veda yazıları yazmaman gerekirken yazabiliyormuşsun..

    Oysa sen "blog-günlük" yazan insansın.. Eğer ileride böyle bir kültür oluşaecak ve konuşulacaksa parmak ile gösterilecek insansın.. Gel sen bunu bir daha düşün..

    YanıtlaSil
  21. Bence de düşün yaaa Handan:(((((

    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  22. BİS'LER ÇOĞALMIŞ GÜNLÜĞÜNDE..
    EPEYDİR YOKTUM, SIKILIYORDUM.ÖZLEDİM,GELDİM.SANA UĞRADIM.GİTMİŞSİN.BEN NE DİYEYİM ŞİMDİ.
    İÇİNDEN GELEN BUYSA YAP.AMA DAYANAMA GERİ GEL LÜTFEN.
    SEVGİLERİMLE JÜLİDE

    YanıtlaSil
  23. HANDAN DAHA GELMEDİN Mİ????? BAK SON 1 HAFTA:)

    YanıtlaSil
  24. dinle(n)din mi ?
    sesleri diyorum Handan ..

    asma

    YanıtlaSil
  25. ilk kez girdim bu siteye ve bayıldım.ama çok üzgünüm çünkü sonuymuş meğer...

    YanıtlaSil
  26. didem ben.keske gitmeseydıniz.sarkı cok guzel.gerı donmeniz mumkunse donun.

    YanıtlaSil
  27. Hım... Handan ben de pc mi sattım iyi yapmış mıyım? Gelmemişsin sende halen nasılsa:(((((Bu saatte de deli gibi pc deki fotoları cd lere kaydediyorum. Yaa gel yaa:((((Özledim fotolarını...Yazılarını... Annen nerede kaldı yaa?

    YanıtlaSil
  28. Belki tekrar "merhaba" demişsindir diye bakayım dedim ama hâlâ sessizlik içindesin.. İnatçı seni..

    Nasıl bırakabiliyorsun yazmayı bilmiyorum.. O kada içli-dıxlı olmuşum ki.. Yok ben de denedim ve hatta birkaç gün Çağlar ismiyle yazmadım ama başka isimlerle yazdım.. Bırakamadım bir türlü.. İradesizlik mi bilmiyorum ama eğer bu iradesizlikse sen de iradesiz ol lütfen..

    YanıtlaSil
  29. bu gün tatilden döndüm ve bloguna bakmak için can attım...ama blogu bırakma kararına derinden üzüldüm....
    bir hayli zaman olmuş yazmayalı....acaba diyorum dinlenip tekrar dönme şansın varmıdır....

    umarım...

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  30. handan eğer dönmessen intihar edeceğim ona göreeeeeee

    YanıtlaSil
  31. yauuuu handan bak bu kadar kişi senin için üzülüyoo:(( ağlıyooo ve de bir intiharlık durum var:( bak sonra çook üzülürsün:(( dönnnnnnnnnnnnnnnnnnnn şarkı söylerim bak kötü olur sonra:)) annaesın yaa;)

    YanıtlaSil
  32. ben sahiden de çok üzüldüm şimdi, bir de böyle şarkı mı konurmuş yahu, iyice kötü oluyor insan.

    bazen sana hak veriyorum, sürekli buraya yazı yazamazdın herhalde,elbet günün birinde biterdi sanırım, ama bu bitiş biraz erken olmuş gibi. ben bile bir gün bir yerde mutlaka bitiririm diye düşünüyorum, işler hayat koşuşturmacası falan derken burası hep devam edemez, ama bu bitiriş epey sonra olur derim kendi kendime.
    sen bu kararı erken vermişsin ama elbet karar senin kararın. rahat ol, bırakmak istedin ve bıraktın, dön diye ısrar etmenin bir anlamı da yok. ama bir gün yine heves edersen bize de bir haber sal geliverelim eğer buralardaysak.
    bitişler bazen güzel olur, hayat bunu gerektiriyorsa doğru yaptığına inanıyorum.

    birikimi kapatma olur mu o hep açık olsun yazmasanda. çünkü ben orada biriktirdiğin yazıları okudukça rahatlıyorum ferahlıyorum, motive oluyorum. harika şeyler yazdıkların. bence kitaplaştırmalısın,ciddiyim.
    eğer kapatacaksan lütfen haber ver ki ben oradaki yazıları kopyalayayım.
    hoşça kal.
    sevgiler, saygılar...

    *murat*

    YanıtlaSil
  33. birikim gitmiş bile...

    oradaki yazılar harikaydı handan, ben okuyunca mutlu oluyor, ilham alıyordum.
    lütfen eğer sakladıysan o yazıları bana ulaştır lütfen ama lütfen.
    onlar bambaşka yazılardı, onlarsız ne yaparım ben.
    çok kötü oldum şimdi.
    ne zaman canım sıkılsa açıp okuyordum ve çok rahatlıyordum, eğer yazılar duruyorsa lütfen bana ulaştır.
    lütfen ama lütfen, lütfen...

    güç kaynağım,sıcacık, hayat dolu, bambaşka yazılardı onlar...
    lütfen onlarsız bırakma beni,lütfen................

    YanıtlaSil
  34. daha dönmemişşşş:(((((((((

    YanıtlaSil
  35. canım handan iyi kandiller..allah tüm güzel dualarınızı kabul etsin..

    YanıtlaSil
  36. Keşke gene "şu kadar yorum yaparssanız gelirim" deseydin.. Şimdiye çoktan bitirmiş olurduk ve yazılarını okuyor oyurduk..Bu sefer öyle demedin ve her gelişimde cümlelerini göremiyorum..

    Sen blog kavramına hakkını veren insanlardan birisin.. Ve blog kavramı her geçen gün daha da gelişiyor, insanlar tarafından uygulanmaya konuyor.. Bu kadar güzellikler yaşanırken, bu güzelliklerin kurucularından biri olan Handan nerede ?

    YanıtlaSil
  37. Handancım gitmene çok üzüldüm. Gerçekten sen çok farklısın. Fotoğraflarını özledim bile. Hadi saklanma yeter bu kadar:(

    D.K.

    YanıtlaSil
  38. Ablacim benim. Seni cok seviyorum. Mesela sadece bayram seyranda bile yazabilirsin:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  39. ben yokken gitmişsiniz.. üzüldüm, içim bir garip oldu... yaşadığımız hayat boyunca ne kadar çok kişiye "merhaba" diyor ve bir zaman sonra da veda ediyoruz.. :(

    Allah size herşeyin en hayırlısını ve güzelini versin.. yüzünüzden gülümseme hç eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  40. tamam yazmayacaksın ama okumayacak mısın arada bizi fırçalamayacakmısın.. Oku en azından son yazımızı oku.. Sana itafen..

    YanıtlaSil
  41. Hadi Handan yahu..
    Cümleler ile olan haşır-neşirliğine devam et..

    YanıtlaSil
  42. canım arkadaşım seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  43. "Hayat sanki akıyor önümden ben seyredip not tutuyorum sadece. Defterle kalemi bıraktım ben de."

    uzun zaman oldu bu güzel sayfalara gelmeyeli....yeniden merhaba

    YanıtlaSil
  44. Handan abla, geri don bak soz nohutumu pilavimi kapip gelecem.

    YanıtlaSil
  45. sevgili handan,güzel yazilarina alistirdin bizi.Biz yalniz birakma.Güzel yazilarini yine görmek istiyoruz. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  46. BU YORUMU OKUMADAN ÖNCE ŞU BLOGU AÇ..
    http://lafkalabaligi.blogspot.com/
    SONRA O BLOGDA ÇALAN MÜZİK EŞLİĞİNDE BU YORUMU OKU.
    AÇTIN MI. HADİ BEKLİYOM.
    AYY BEN BU YORUMU ŞU AN O MÜZİĞİN ETKİSİYLE YAZIYOM...BEN DİNLİYORUM ŞU AN..
    AÇTIYSAN BAŞLIYORUM YORUMUMA..
    AYYYYYY ŞAVALAK ŞABALAK BAKMA HENDENNN.
    HEH AÇTIN Dİ Mİ?ŞİMDİ DEVAM EDEYİM YORUMUMA.
    ******************************
    DÖNNN HENDENNN.
    DÖNNNNN
    BÖHÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
    ÖHÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
    YAZILARINA BİLOGUNA KÜSME KÜSTÜRME BİSİ.
    HÜNGÜRRRRRRRRR ŞAKIRTTTTTTTT.
    AMAN SABAHLAR OLMASINNNN.
    NIMNIRINIM NIRINIMMMM.
    ALLAH ALLAHH.
    BİS İKİ GONCA GÜLDÜK.
    BİS SENLE DÖNÜLMEZ AKŞAMIN UFKUNDA SALKIM SALKIM SALKIMLANAN hımmm şeydik eeee AMAN ÜZÜMDÜK..
    MEYHANELER YETMEDİ BİSE. YOK ASLINDA BEN İÇTİM SEN BAKTIN.
    ÇÜNKÜ SEN YEŞİLAYCIYDIK.
    KIZ SENLE BULUŞMAMIZIN YILDÖNÜMÜ GELDİ.
    NASIL BİR İFTAR ZAMANI BULUŞMUŞTUK SENLE?
    NASIL KARŞILAŞMIŞTIK SENLE AYYYYY YAĞMURLAR ALTINDA.
    NASILLL NASILLLLL BEŞİKTAŞ BİZE SAF SAF BAKMIŞTI?
    NEDEN DURMADAN GÜLÜYOR BU KADINLAR DİYE...
    AHHH BEŞİKTAŞ.
    AHHHHH SAHİL,AHHH MARTILAR,AHHHH DEVAMLI BENİM İÇİP DURUP ŞİŞTİĞİM,SENİN DE HİÇÇÇ BİRŞEY İÇMEDEN BANA BENCAMİN BENCAMİN BAKTIĞIN SAHİL CAFESİ..

    DÖN HENDENNN.
    DÖNNNNNNNNNNNNNNNN
    Aman yok kıs.biloguna dön demiyom.dönüp napcan bloga. eheh İSTANBUL'A DÖN HENDEN.NA BAK O CAFE BİZİ BEKLER.(hişt bana bak.uskumrunun blogunu açtın di mi?bak o blogda çalan müzik eşliğinde okuman gerek bu yorumu. yoksa istediğim etkiyi yaratamam he.)
    BEN GİDİYOM HENDEN ÜSKÜDAR İSKELESİNE. BARIŞ MANÇO VAPURUNU BEKLEŞCEM.
    HANDANNNNNN HANDANNNNN handan dedik. efendim desene
    yok kız içkili felan değilim. ramazan günü çarpılmaya niyetim yok.zaten çarpık çurpuk bişiyim.
    BEN GİDİYOM ŞİMDİ HENDEN.GENE GELCEM AMA.
    SÖZ SANA.
    SÖZÜM SÖZZZZZZ.
    DAHA BİNEMEDİM BEN KOŞU BANDIMIN TEPESİNE.
    gebertcem seni henden. cim de gebertecek haberin olsun.
    sonra ikiniz beni gebertirsiniz.
    allahhh sabahlar olmasın..
    ya bişi daha diycektim.
    şeyyy hımmm
    heh
    DÖNNNNN HENDENNNN.
    DÖN İSTANBULA.
    SANA TERLİK PAPUÇ ALCAMMMM.
    AYYYYY DEDİKODULARIM BİRİKTİ.
    ŞİŞTİM İÇİMDE KALDI.
    KİME ANLTACAM.
    CİME ANLATINCA DA O SONRA UNUTUYO.
    o gelir okur şimdi bu yorumu.
    gidiyom .bigidemedim.
    gelcem ama.
    seni bayıltmazsam bana da şey demesinler.
    ayol adım da yok benim.
    kadının adı yok.
    he benim yeni nikim haydar.
    sen bana kısaca haydari de.

    YanıtlaSil
  47. üfffff

    lemeye geldim Handan

    YanıtlaSil
  48. Tartıya çıktım az önceeeeeeeeee.
    Tartıya mı çıktım tartı mı bana çıktı ayyyyyyyyyy.. Bayılcam şişkoluğumdannnnnnn.ciyakkkk

    YanıtlaSil
  49. Don artik Handan yauvv.. bak uskumru ile biz bile donduk, yeniden heves ettik, bizi ateslendiren sendin, simdi sonduren de sen olma, n'olur don...

    YanıtlaSil
  50. herkez kendi yaşamındaki milyonlarca yaşamı misafir ediyor sadece.

    YanıtlaSil