Of Of

Temmuz 21, 2006

O minicik kolda o kadar yük nasıl taşınır üç hafta?

Biz aylık hastane yolculuğumuzu yaptık, küçük oğluşun kolu alçıda. Hani yaramazlık yapsa da başına gelse bunlar neyse diyeceğim, bir de hiç yoktan olmuyor mu daha çok üzüyor beni.

Neyse ki oğluşum takmaz kafasına böyle şeyleri, tek kolu alçılı, çok güçlü bir transformers oldu şimdi. Umarım hayatta hep böyle olursun bebeğim, başına gelenlerin seni yıkmasına izin vermezsin.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan. Hayırdır?

    YanıtlaSil
  2. MİNİK AJANA GEÇMİŞ OLSUN ÖPÜYORUM ONUUUU:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Handan'cığım..
    Nasıl oldu ?

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun handan hanım

    neslihan

    YanıtlaSil
  5. gecmis olsun handan, ne oldu gene yavruya yahu??? minik kuzucuk, öpüyorum onu...sima

    YanıtlaSil
  6. Transformer benzetmesi cok guzel olmus. Havasindan gecilmez simdi! :)

    ED

    YanıtlaSil
  7. Oğluşun keyfi fena değil. Denize giremeyecek olmasına üzülüyorum ben, bir de hâlâ koşturmakta olduğu için korkuyorum birşey olacak diye. Üç hafta da çok uzun, bakalım nasıl geçecek.

    Teşekkür ederim hepinize.

    YanıtlaSil
  8. aa.. canım benim geçmiş olsun yaramaza hay Allah ! acımasın da geçer bu günler öptüm onu acılarından.

    asma

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun oğluşuna...Ben yeni görüyorum kusura bakma! Öptüm oğluşunu...

    YanıtlaSil