Tatillll...

Temmuz 04, 2006

Kale manzarası...

Gece manzarası...

Keyif fotoğrafı...

Oğluş fotoğrafı...

Oğluş fotoğrafı ...

En güzel çıktığım tatil fotoğrafı...


Bir varmış bir yokmuş hayatta herşey... Fotoğraflar da olmasa .

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. merhaba handan
    uzun zaman oldu ben buralara gelmeyeli
    görüyorum ki hala cıvıl cıvılsın ne güzel :)
    sana mail yazmak istiyordum ama adresini göremedim blogunda
    sana sormak istediğim bir şey var
    adresini verisen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. oooooooohh ooohhhh tatilin fotoğrafı bile iç gıcıklayıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. aaa benim de resmimi koymussun :)

    YanıtlaSil
  4. ayhhh harika fotolarrr ): bende istiyorumm beni de götüüürr :'((

    YanıtlaSil
  5. o ayak senin mi?
    çok güsel çıkmış ayağın..
    ayyyyyyy ne diyim handan.
    şöyle kumlarda denize nazır bi foton yok mu?ayağının resmini koymuşun...
    iyi tamam..bağırma gidiyoz..alah alah..

    YanıtlaSil
  6. handan
    ismire geliyom
    galiba yani.
    emin değilim pek ama
    yani sanırım.
    işte gelirsem uğricem sana ayak üstü.
    he o havuzda ayağını görünce aklıma geldi.
    ni ho hoytttttttt

    YanıtlaSil
  7. Gece manzarası süper.Gerçekten usta fotoğrafçı olmuşsun :-)
    Karanlıkta böyle bir fotoğraf harikasın
    Nilüfer

    YanıtlaSil