Tersim Bugün Uğrama İstersen Şişirmeyeyim Seni de

Eylül 11, 2024

Bazı sabahlar her şey üzerime geliyor gibi başlıyorum güne. Anne olmak da evlât olmak da istemiyorum. Sadece kendimden sorumlu olduğum gençlik günlerimi özlüyorum. Boşa kürek çekip duruyormuşum gibi geliyor. Herkes üzerime biniyormuş gibi hissediyorum. 

Ev dandini, yıkanacak ütülenecek çamaşırlar yığılmış. Ve biliyor musun şu anda tek istediğim o işleri yapmak, yaparken de kim ne yiyecek, kim ilacını içti, ev tadilatı, doktor randevusu gibi üzerime yıkılan bir sürü şeyi düşünmemek. Çamaşırımı yıkayayım, hayatımı ütüler gibi gömlekleri ütüleyeyim, kıyı köşe süpüreyim, sileyim, sonra da alıp kitabımı, çayımı oturayım. 

Şu boynumla omzum da geçsin artık, sıktı ama ...



Benzer yazılarım

11 Yorum

  1. Selam Handan sana ne oldu? Seni yormaz bunlar toparlan hepsi geçer. Aç müzik neşelen. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ağrılarla birlikte iyice tersim döndü. Ayın muayyen günleri de bildirince üzerine.

      Sil
  2. oluyor bazen öyle at kendini dışarı yürü ağaçlara bak ne güzel geliyor sonbahar renkler ne güzel otur sakin bir köşede iç kahveni ammaaaaan hayat öyle de geçiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlanlarla Ortaköy'e gidip kumpir yiyeceğiz. Şu an o bile gözümde büyüyor :) Neyse iyi gelir herhalde.

      Sil
  3. bu seneyi, yazın yoğunlaşmış şekilde, tam da bu hislerle geçirdim ben de! en özlediğim zaman sanırım üniversite ve sonrasındaki 20 li yaşlar. sonra hayat fena çöktü omuzlarıma, zaman zaman daha fazla :(
    neyse, ortaköye gidilmiş, keyifler yerine gelmiş instadan anladığım kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli güçlü olmak zorluyor insanı gelgelelim başka şansımız da yok :) Valla öyle zorla gittim ki, bütün istediğim kılımı kıpırdatmamaktı. Yine de oğluşlarla birlikte birşeyler yapmak iyi geliyor :)

      Sil
  4. Bazen ben de "Kimsenin hiçbir şeyi olmak istemiyorum" diye bizimkilere isyan ediyorum. Sonra pişmanlıkla "Tövbe Estağfurullah!" diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de o var tabi, ben de bunları özlersin sonra demeye başlıyorum hemen. Kendimizi dengeleyip dinlendirmeyi öğrenmemiz gerekiyor ama nasıl çözeceğiz bakalım o işi

      Sil
  5. Düşünce gücünle hallet.
    Dalga geçtiğimi sanıyon di mi?
    Geçen hafta paldır küldür toplantı yeri değişti nişantaşındaydım
    Dedim ah Handan ah 😂😂😂

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yüksek sesle güldüm :D Dur ben şimdi kendime özel bi seans yapiim , hallederim gibi gözüktü bana da :D :D

      Sil
  6. The Cult - Painted On My Heart eşliğinde okudum. Beşiktaş'ı da özlemişim. Ben, işten zaman bulup yaşamayı özlemişim yahu 😎 Sevgiler

    YanıtlaSil