7 9 97

Eylül 07, 2024


 

Evlilik yıldönümümüzde birlikte vakit geçirmek en sevdiğim şey.  

Bu sene çocuklar konser bileti almışlardı. Biz de baş başa takılırız dedik ama ben birlikte olmak isteyince Can kendisini feda ederek konsere geldi :D

Şu arabada trafikte geçti akşamın çoğu , üzerine konseri beklerken üzerimizden bir kova su dökercesine on dakika yağmur yapdı, iliklerimize kadar ıslandık. Olsun.

Bundan güzel kutlama düşünemiyorum. 

27 seneyi geride bırakmışız. Hayatımın tam yarısı ediyor :)

Canımlı cicimli bir çift değiliz. Sen olmasaydın napardım gibi bir modlara hiç girmeyiz. Zaten bence en güzeli de o değil mi ? Sen olmasaydın da ben yine yapardım ama seninle olmayı seçtim :)

Benzer yazılarım

13 Yorum

  1. Tebrikler ve mutluluklar dilerim. Sevgiler sevgili Handan.

    YanıtlaSil
  2. Unutulmaz evlilik yıldönümü olmuş:)mutluluğunuz hep sürsün:)

    YanıtlaSil
  3. Yağmur berekettir nice mutlu güzel günler getirsin size. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru bak, hiç öyle düşünmemiştim Hülya, teşekkürler.

      Sil
  4. Nice mutlu yıllarınız olsun, hep birlikte kutlayacağınız :)

    YanıtlaSil
  5. Off o trafik ve yağmuru düşününce bir fena oldum:)) Güzel bir kutlama olmuş , nice mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trafik gerçekten çekilir gibi değildi biz arabada eğlenme modunda olmasaydık eğer :) Teşekkür ederim Mehtap :)

      Sil
  6. Bi sürü kutlamalarınız daha olsun inşallahhh

    YanıtlaSil