Ballı Metehan Bizi Yendi

Eylül 26, 2024


 Bütün yüksek puanlı harfleri toplamış eline sonra da yendim diye bizi kızdırıyor. Babababa :D 

Geçen sefer yanımıza almayı unuttuğumuz scrabble bu sefer çantaya ilk girenlerden oldu. Eskiden Can'la kıran kırana savaşırdık, bu iki tip nereden geldi bilmiyorum. Ama dikkat ederseniz Can'la yan yana değiliz, neden ? Savaş çıkar da ondan. Birimizden birimiz diğerinin önünde olursa ona hiç göz açtırmaz. Hoş artık çocuklar da göz açtırmıyorlar , ana babalarından gördükleri gibi acımasızlar bu konuda :D 

Tatillerde en sevdiğim çocuklarımı izlemek. Hele ikisi sohbet ediyorlarsa yüreğim sıcacık oluyor :)

Benzer yazılarım

5 Yorum

  1. en sevdiklerimden biri scrabble. aslında ailecek oynanan tüm oyunları seviyorum sanırım :) ne güzelsiniz, nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ailece oynanan oyunların tadı bambaşka oluyor :) Teşekkür ederiz:)

      Sil
  2. Allah bağışlasın nazarlardan korusun. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Biz ortaokuldayken her haftasonu oynardık Scrabble yakın arkadaşımla ve oyununda sonunda elimizde kalan harflerle bişey yazmak için kocaman sözlükleri karıştırırdık. Oynaya oynaya kelime haznemiz o kadar gelişmişti ki kompozisyon derslerinde kullandığımız kelimelerle öğretmenleri şaşırtıp 100 almışlığımız çok :))

    Ailecek kutu oyunu oynamaya bayılıyorum ben. Biz de dün akşam bilgi çarkı oynadık Arya ile. Oyunun cezaları o kadar eğlenceli ki Evrim yan odadan kalkıp geldi kahkahalarımıza :)) 4 kişi olsak ne oyunlar oynarız ya, çok şanslısınız :) Maşallah 🧿🧿🧿🧿

    YanıtlaSil