Bu Buluşmaya Katılamasaydım Üzülürdüm

Eylül 10, 2024


Blog arkadaşlıkları bana sanki aynı mahallede büyümüşüz de şimdi de buradan devam ettiriyormuşuz birlikteliğimizi gibi hissettiriyor.



 

Bire bir buluşmalarım çok olsa da ilk defa bu kadar kalabalık bir buluşmaya katılıyorum. 

Uzun zamandır iyi bir blog okuyucusu olmadığımdan çoğu güzel bloğu kaçırmışım. Uzun zamandır tanıyıp ilk defa yüz yüze buluştuklarım, daha önceden buluşup epeydir göremediklerim yanında ilk defa tanıştığım bir çok arkadaş edindim. Hepinizi gördüğüm için çok mutluyum.

Sevgili Ceren, uzaklardan gelip bizi buluşturduğun için teşekkürler:) 

Daha detaylı anlatım için Ceren'in yazısına şuradan ulaşabilirsiniz .

Benzer yazılarım

16 Yorum

  1. kız çok sevindim gitmene ben de niyetine girdim ama bir türlü olgunlaştıramadım o fikri başka bir zamana kısmet demek ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu gelebilseydin. Ben de gitmeyi ne kadar başarabileceğimi bilmediğimden kimsenin yakasına yapışamadım gel diye :D

      Sil
  2. çok güzel bir gündü bütün arkadaşlarla tanıştığıma çok sevindim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninle tanıştığım için çok sevindim Hülya. Önce anlamadım kim olduğunu , sonra uyandım :D İyi ki geldin :)

      Sil
  3. Uygun olsaydım gelmeyi isterdim , bir daha olursa kısmet.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel oldu, sizleri görmek harikaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla enerjinize hayranım, ne güzel yaptınız da geldiniz :)

      Sil
  5. Ceren'in aklına sağlık, ne güzel bir gün oldu gerçekten! sonra düşündüm, ben kolay kolay bir yerde o kadar saat oturamam, sıkılırım, ama hiiiiç sıkılmadım vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalıklarda kaçacak yer ararım genelde oğlan taciz edip durmasa zamanı unutup kalabilirdim daha :D

      Sil
  6. Çok güzel bir gündü gerçekten <3 Tanıştığımıza çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
  7. Dolu dolu bir gündü. Hepinizi seviyorum:)

    YanıtlaSil