Ortaköy Beşiktaş Yolunda Küçük Bir Şarkı Falı Yapalım

Eylül 12, 2024


Allah biliyor ya kılımı kıpırdatasım yoktu. Hem de teee Ortaköy 'e.


Ben üniversitedeyken bazen haftasonu çay içmeye giderdim oraya. Babam bana inanmaz gözlerle bakar, şimdi sen oraya çay içmeye mi gidiyorsun derdi. Eveet ne var ki derdim. Hahaha. Şimdi anlıyorum adamcağızı :D


Kavgalı, sinirli, sohbetli, kahkahalı, kinayeli, dalgalı, klasik hallerimizle yola koyulduk. İlk gençliğimin en güzel mekânına gidip geldik.


Yorulduk ama değdi.







 Fotoğraflara her telden şarkılar gizledim. Tıklayıp dinleyebilirsiniz :)

Benzer yazılarım

6 Yorum

  1. Çırağan Caddesini çok seviyorum, hatta Atamızın boy boy posterleri ve asılı bayraklarımızla da büyük gurur duyuyorum. Ama bazen hiçbiri olmasa da şurada bir tane boydan boya güzel bir fotoğraf çeksem diye de hep içimden geçiriyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak benim gittiğim saatte güneş tam arkadan vuruyordu, transparan posterin arkası da gözüktü :) Ben de hep trafik olmasa da yolun ortasından çeksem diye isterim. Uzun zamandır yoktun, hoş geldin bu arada .

      Sil
  2. çok güzel oralar o yolda yürüdükçe içi açılıyor insanın. hülya

    YanıtlaSil
  3. Her foto birbirinden güzel! Salopetli fotolar favorim. Şarkımı aldım gidiyorum :)

    YanıtlaSil