Mızıl Mızıl

Eylül 20, 2024

 Nihayet çamaşırları ütüleyip yerleştirdim. Şimdi de mutfak almış başını gitmiş. Bu aralar üzerimde ölü toprağı var sanki, öööle oturup durayım istiyorum. Boynum ve omzum da sinir ediyor. Dün akşam mr çektirdim. Yarına çıkacak sonuçları. O arada doktorun verdiği ağrı kesicileri içeceğim. Ağrı kesici içmeyi de sevmiyorum zira ağrısı kesildiği an hırpalamaya başlıyorum hasarlı bölgeyi. Güya tedavi de edecekmiş. Pöh. Ben hiçbir eklemimin öyle tedavi olduğunu görmedim. Neyse. MR hazır olsun . Kendi doktorumdan yirmi gün sonra randevum var, geçmezse o zamana kadar ona gösteririm. Omzum zamanla geçer büyük ihtimal de boynum sevimsiz. 

Beş dakika sonra sporum başlayacak. Biri beni buradan kaldırsın anacım. Kılımı kıpırdatasım yok. Squat yapıcaz bir de. 

Haftaya Can'ın izni var. Daha ne yapacağımıza karar veremedik. Kitaplarımı alıp sahilde tembellik yapmak istiyorum. Denize girmek istiyorum. Deniz beni iyileştirir. 



Benzer yazılarım

3 Yorum

  1. Geçmiş olsun Handan. Bu aralar mevsim geçişimidir nedir hepimiz aynıyız sabahları kalkmak istemiyorum. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Handan.
    Tatilde sincapla bir yerlere gidin değişiklik olur

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun sevgili Handan. Tatil, deniz iyi gelir. Sevgiler.

    YanıtlaSil