Haftaya Gülümseyen Bir Başlangıç Yapalım

Şubat 12, 2024

 


Dün sabah çantaları boşaltarak işe başladım. Kayak pantolon ve montlarını balkona astım havalansınlar diye çok yıkamıyorum onları.

Kıyafetleri makinaya attım . Üç posta çalıştı makina. Misafirin nevresim takımı, kıyafet falan derken akşama kadar çamaşır kurutarak geçti. 

Yürüyüşe gittim. Annem kahvaltıya geldi. Sonra akşama kadar bırakmadık onu :)

Evi süpürdüm. Her şeyleri yerine yerleştirdim. Akşam yemeği hazırladım. Mutfak topladım. Annemle film izledim 

Anlatırken pıt diye bitti ama akşama kadar dönüp durmaktan benim başım dönüyordu gece :D

Bu sabah kalkıp pilates yaptım. Duş aldım. Şimdi de Can'la çıkıyoruz. Çocukların okulları açıldığından onlar evde kalıyor biz iki günlük akraba ziyaretine gidiyoruz. 

Hepinize günaydın. Bol gülümseyişli ,huzurlu ve sağlıklı bir haftaya açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Iyi yolculuk. Sevgiler. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar Handan yazıların arasını açma merak ediyoruz. Kediye de bayıldım. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Çok şeker değil mi :) Açmamaya çalışıyorum bakalım:)

      Sil
  3. yine düştün yollaraa :)

    YanıtlaSil
  4. Harekete geçince her zaman yapacak bir şey var, mesele o ilk adımı hep atıyor olmakta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de. İnsan kıpırdamak istemiyor , ama başlayınca gerisi geliyor.

      Sil