19

Şubat 11, 2024

- Yeo sana çiçek gelmiş.

- Çiçek mi ? Burada kim bana çiçek gönderecek ki ?

-Ne bileyim, üzerinde kart yok mu ?

İki delikanlı çiçeğin içindeki kartı buldular. Ama okuyamadılar, zira kendi dillerinde değildi.

- Hae nerede , benim bunu okumaya çalışmam yüz yıl sürer.

Diye yakındı Yeo. Ve akabinde bağırmaya başladı.

-Haeeeeee

Yanındaki Eol yerinden sıçrarken, şunu yapmak zorunda mısın diye söyleniyordu. Neyse ki Hae hemen geldi.

- Şunu okusana, bana mı, kimden , nedir ?

- Hımmmm... Bu sana değil, Elisa'ya. Doğum günüymüş.

Diğer ikisinin ağzından aynı anda bir "Aaaa" döküldü.

- Onun da mı doğum günüymüş ?

- Çok ilginç.

- Nerede ki şimdi ?

- Bugün günlerden perşembe, sabahları bir yerlere gidiyor her perşembe.

- Ha, psikoloğuyla konuşmaya gidiyordu.

- Sen nereden biliyorsun ?

- Azıcık içinde olduğumuz ülkenin dilini öğrenseniz telefon konuşmalarına kulak misafiri olabilirsiniz siz de .

-Haaaa. 

- Akşama ona bir kutlama yapsak mı ?

- Bilmem.

- Ne konuşuyorsunuz diyerek içeri girdi Dal.

- Bugün Elisa'nın doğumgünüymüş. Kutlamak için bir şey yapsak mı diyorduk.

-Hişşş sizi duyacak, kulakları çok keskin.

- Burada yok, merak etme.

- Haaaa. Telefon alalım ona .

-Telefon mu ?

- Elinde öyle eski bir telefon var ki, bir aplikasyon kurmak istedim olmadı. Okuyamıyor ya ,sesli kitap dinler diye düşünmüştüm. Bir de harika ses komutu programı var.

- İyi fikir gibi, Sal'a soralım .

- Hey çiçeği mutfağa bırakın.

.....

Sabah yine erkenden mutfağa girip kahvaltı hazırladıktan sonra çöpleri arka bahçeye çıkartırken  gözlerini binaya dikmiş duran bir kendi yaşlarında kadınla karşılaştı Elisa. Kadın onu görür görmez bir anda yüzü değişip bağırmaya başlayınca ne olduğunu anlayamayıp bakakaldı.

-Senin yüzünden çocuğum ve ben kimsesiz kaldık ! Nasıl yaşayacağım nasıl büyüteceğim bu çocuğu ben , haaa? Nasıl ? Bir kaç ay öncesine kadar bir sürü hayalim vardı hepsini yıktın. Nasıl kötü bir kadınsın sen.

Sesleri duyanlar pencerelere çıkmaya başlamışlardı. Kadın son gücüyle bağırmaya devam ediyordu. Kurumdan bileri Elisa'nın yanına koşup onu içeri aldılar, birileri diğer kadının yanına gitti. 

- Gittiiiii, bütün hayatım senin yüzünden gittiiiii..

İçeride eline tutuşturulan suyu içmeyi bir türlü beceremedi şaşkın kadın. Dışarıdaki ses kendisine sonsuz gibi gelen bir süreden sonra nihayet azalıp bitti. Bütün kadınlar mutfağa doluşmuş ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Az sonra dışarıdaki kadının yanındakiler geri döndüler .

- İyi misin Elisa ?

- Evet, sanırım.

- Kim o kadın , tanıyabildin mi ? 

- Hayır ama tahmin edebiliyorum kim olduğunu.



Diğer bölümler için tıkla.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Sondaki kadın Elisa'nın evden atılmasına sebep olan kadın değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar doğal yazmışsın ben kurgu hiç yazamıyorum 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Ben de başlıyorum da sonu gelmiyor:D

      Sil