Anasına Bak Kızını Al :D

Şubat 22, 2024

Yürüyüşten eve döndük, bahçe kapısında annemden ayrılırken, bahçeden bana sesleniyor, gel gel bunun fotoğrafını çek diye.

Girdim baktım, ne var diye .

Allahın otu ballıbabalar :D

Hahaha, bunun için mi çağırdın beni dedim. Kahkaha atmaya başladık. 

Ana kız çiçek, böcek, ot, kuş bakarken geçiriyoruz yürüyüşü :D





Ondan ayrılıp eve dönerken yine gözüm otlardaydı tabi :D







 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ana-kız çok tatlısınız 🥰❤️

    YanıtlaSil
  2. Ya ben bu bitkiyi çok severim çocukluktan beri,adını yeni öğrendim ballı babaymış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , çiçeklerinin dibindeki balından öyle deniliyor. Çocukken ha babam emerdik bi gıdım şeker gelecek diye. Şimdi düşününce çok gülüyorum.

      Sil
  3. ooo bahar gelmiş sizin oralara :)

    YanıtlaSil
  4. Sevginiz, gülen yüzleriniz, ışıltılı gözleriniz, asıl önemlisi yaşama sevinciniz hep devam etsin. Işığınız buralara yansıyor.
    Sağlıkla, huzur ve mutlulukla.

    YanıtlaSil
  5. Adını bilmiyordum bu bitkinin hatta karabaş otu demişti bir arkadaş öğrenmiş oldum. Allah huzurunuzu daim etsin. Hülya

    YanıtlaSil
  6. İsmini bilmiyordum çiçeğin. Gülücükleriniz eksik olmasın inşaallah :)

    YanıtlaSil
  7. Annen çok şeker 💞. En güzeli yabani çiçekler zaten 😊

    YanıtlaSil