Yönetmen Sineması Meydan Okuma

Mayıs 10, 2019


Sevgili Öneri Makinası yeni bir meydan okuma başlatmış, biraz geç gördüm (Efsunvari bloğunda rastlamasam kaçıracakmışım)  ama filmler söz konusu olumca geç de kalsam katılmak istedim. Zaten şu aralar kitap okumaktan çok film izlemek modundayım :D


Hangisi hangi hafta olur henüz bilemedim ama:

Robert Lee Zemeckis 'in bir çok filmini severek izlemişim, kalanlardan bitireyim diyorum. 

Akira Kurosawa'nın koleksyonu var evde, ona bakayım.

Clint Eastwood nasıl kovboy filmlerinden böylesi duygusal bir yönetmenliğe geçti hâlâ aklım almıyor. Onun filmlerinden izlemediklerim var.

Taika Waititi 'nin ismini yeni duydum. Thor'u bir kere daha izleyeyim istiyordum. Bakiim başka seveceğim filmi var mı?

6-12 Mayıs:



13-19 Mayıs :


20-26 Mayıs:


27 Mayıs- 2 Haziran:


Yönetmen değişimi yapabilirim,  şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu.

Bakalım kaç film izleyeceğim :)



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Ooo çok güzel yönetmenler. Taika Waititi'nin önceki filmleri "What we do in the shadows", "Eagle vs Shark", "Boy" ve "Hunt for the Wilder People" izlemeni öneririm. Çok iyiler.

    Kurosawa ve Zmeeckis'ten izlemediğim filmleri ben de izlemek istiyorum, artık senin listene göre ben de seçimlerimi yaparım :).

    Meydan okumada geç kalma diye bir şey yok, herkes istediği zaman katılabilir çünkü sinema sevgisi zaman ve mekan tanımaz :)<3. Sen de iyi ki katıldın :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boy'u merak etmiştim, diğerlerine de bakayım :)

      Kurosawa'nın bendeki filmlerine bakacağım birazdan. Düşler'ini izlemediysen kesin izle ama, en sevdiğim filmlerinden.

      Evet ya sinema deyince gözüm dönüyor, katılmasam olmazdı :D

      Teşekkürler bu harika fikir için :)

      Sil
  2. Valla hem ciddi hem de zevkli bir meydan okuma bu. Yapanlara kolay gelsin diyelim. İyi seyirleerrrr👍👏👏😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız. Uzun uzun yönetmen baktım valla, hatta bir sürü filmini sevip de ismini bilmediğim yönetmenler varmış, utandım :)

      Sil
  3. Katılmana ben de çok sevindim Handan.
    Bol bol film keşfedeceğiz ne güzel :)

    Zaman konusuna takılma bence de çünkü tarih aralığına ben de uyamayacağım gibi gibi.
    Ama olsun önemli olan bir şekilde izlemek .

    * En merak ettiğim Kurosawa seçimlerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar izlesek yanımıza kâr Sibel. Yalnız internetten film bulma konusunda cidden çok kötüyüm, nereden bulacağım istediklerimi bilmiyorum.

      Akira Kurosawa'nın İkuru'sunu merak ettim en çok. Bir de Gizli Kale şimdilik izlerim dediğim. Neyse ki onun dvd leri var elimde:D

      Sil
  4. Ben bu ara hic bir şey izleyemiyorum 🙂

    YanıtlaSil
  5. Clint Eastwood'un oyunculuğunu ayrı yönetmenliğini ayrı seviyorum. İzlemediysen Gran Torino'yu şiddetle tavsiye ederim. Keyifli seyirler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım izlemedim Şule, bakayım ona da.

      Sil