Bazen Bağıra Çağıra Şarkı Söylemek İyi Geliyor

Mayıs 07, 2019







Sevdiğin fotoğrafa tıklayıp al şarkını sen de.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Eski Ramazanlar mim yazımı hazırladım ve sizlerin beğenisine sundum. Okumak için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
  2. Manga düştü payıma, pek severim ayrıca kendilerini :) Harika fotoğraflar... Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek severim Efsun, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. En uygunu.. bir oluruz yolunda

    YanıtlaSil
  4. O harika resişmlere tıklayınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika şarkılar çıkıyor :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Duman'ın Köpekler şarkısı çıktı bana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki şarkılar var Yurdagül, bu da duygularıma tercüman olan bir tanesi :)

      Sil
  6. Hepsi çok güzel de, sonuncusu bir başka:)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. Bağıra çağıra şarkı söylemek iyi geliyor. Mor ve Ötesi çıktı:)

    YanıtlaSil
  8. Bir oluruz yolunda ;)))) Her şey güzel olacak :))))

    YanıtlaSil
  9. Cem Karaca geldi :) Yalnız diğer şarkılarda çok güzelmiş :) senin bu şarkı fallarını çok seviyorum :) emeğine sağlık güzel kadın sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. İlk fotoğrafa üflememek için kendimi zor tuttum. Neyse şarkısıyla avundum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her gördüğümün fotoğrafını çekmemek için zor tutuyorum kendimi Duo :D

      Sil
  11. Raptiye rap rap zaptiye zap zap 😂😂😂 Gece gece keyfim yerine geldi. 😂😂 Fotoğraflar yine şahane. 😘💙

    YanıtlaSil
  12. küçük mutluluıklar vermişsin bize :)

    YanıtlaSil
  13. Uyan diyor Manga bana...
    Uyanmalı ve yeniden başlamalı

    YanıtlaSil
  14. Ben ilk ikisine tikladim ama şarkı çıkmadı nedense 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa niye ki, bende düzgün gözüküyor, çıkıyor şarkılar.

      Sil