Ortopedik Patik Çorabımsı Şey :)

Mayıs 25, 2019


Tchibo'dan şöyle bir çorap aldım. Düz taban ayakkabıları giyemiyorum, bu işe yarar gibi geldi.

Ben hiç sevmem ama  babetlerle falan düşünülebilir diye size de göstereyim dedim.

Arka tarafının bileğini silikonlu yapmışlar kaymıyor ama ayakkabı içinde de kaymadan durur mu bilemiyorum. Patik çorapların en çıldırtıcı özelliği ayaktan sıyrılıp ayakkabının içinde kaybolması :D

Bakalım göreceğiz.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Sen bi dene bakalım güzelse söle alalım ekran alıntısı aldımdı 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorabı aldım ama nerde deneyeceğim bilmiyorum Hatice, babet de sevmem ben :D

      Sil
  2. Patik coraplar hep kayiyor giyemiyorum. Bu belki daha iyidir bakayim ben de ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaymaz gibi sanki bu, dene bakalım Derya .

      Sil