Giyindim, Süslendim, Hadi Gelin de Bir Fotoğraf Çekilelim Dedim

Mayıs 13, 2019

Allahım sanki bebekler, bir poz yakalayana kadar yamulduk :D

Yakam bağrım dönmüş,  fotoğrafı çeken haber vermiyor.

Biri benim gelesim yok diyor, diğeri şimdi mi diyor.

Neyse sonunda hallettik.







Anneler günü hediyemiz erkeklerimin hazırladığı kahvaltı sofrasıydı. Bir an iftara yetiştiremeyecekler sandım ama yetişti hepsi :)


Buraya da hanım hanımcık bir Handan koyayım.

Biraz da aklımdan geçenleri paylaşayım.

Yılda bir kere gün kutlanması belki saçma ama günlük koşturmalar arasında kaçırdıklarımıza dikkat etmemizi sağladıkları için seviyorum özel günleri.

Evet olay ticari, annenize buzdolabı alın yok beş taşlı yüzük alın gibi reklamlar her yerde. Ama işi ticarileştirmek bize dayanıyor. Sen almazsan istediği kadar reklam yapsın. Gördüğünüz gibi tek kuruş harcamadan özel hissedebiliyoruz kendimizi.

Annesi olmayanlar için nispet yapar gibi deniliyor.

Ay her gün annemle şunu yaptım, anacım bana bunu  getirdi, ana evi paylaşımları kimse yapmıyor sanırım.

Benim babam yok ve babaları olanlara bakmak içimi özlemle dolduruyor ama bu beni üzmüyor. Onlara maşallah diyor, kendi babacığımı anıyorum. Ve babamı anmak onu yaşatıyor bence. Üzülmemek için hiç hatırlamamak babamın asıl ölmesi demek.

Neyse çok uzattım.

Kutlayan kutlasın, kutlamak istemeyen kutlamasın :)

Anne olanlar zaten en güzel hediyelerine sahip.

Olmak isteyenlere Allah versin.

İlla doğurmak gerekmediğini,  anneliğin yürekte olduğunu da kimse unutmasın.

Bitti :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. ÇOK TATLISINIZ :))anneler günün kutlu olsun canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Senin de kutlu olsun :)

      Sil
  2. Çok ama çok güzel fotoğraflar, ne iyi ettin paylaştın. Anneler günün kutlu olsun, mutlulukla nice anneler günlerin olsun. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim fotoğraflarımızı, çirkin olduklarımı bile :D

      Senin de anneler günün kutlu olsun, çocuklarınla nice güzellikleri kutlayasın :)

      Sil
  3. Hepiniz çok tatlısınız. Daha da incelmişsin gibi geldi Handan. Bravo sana. Son cümlelerine bütün kalbimle katılıyorum. Anneler günün kutlu olsun. Sevgiler selamlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen ay hiç zayıflamadım Yıldız, gram gram gidiyor kilolar. Yalnız ramazanda düzenim bozuldu umarım teptaklak kilo almaya başlamam.

      Senin de kutlu olsun anneler günün :)

      Sil
  4. hep birlikte nice anneler günü kutlayın inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Anneler gününüz kutlu olsun .
    Bloğum yenidir. Desteklerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Biçay. Hoş geldin blog dünyasına.

      Sil
  6. Maşallah çok tatlısınız :):)

    YanıtlaSil
  7. Ben en çok fotoğraf çekenin uyarmamasına takıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeyim, adamın gözü bana bakarken hiçbir şey görmüyor sanırsam. Hahahha. Öyle değil tabi, erkek işte, neyi görüyor ki :D

      Sil
  8. Bizde de çocuklarla poz vermek eziyet. Amaan bosver anneler günümüz kutlu olsun 😃

    YanıtlaSil
  9. Hahahaha konuyla ilgili söylenebilecek her şeyi söylemişsin :-) Katılıyorum canım.

    YanıtlaSil