Kuş Sesleri Geliyor Aralık Pencereden

Mayıs 06, 2019

Sinir yıpratıcı zorlu bir akşamın ardından evdeki herkesin gittiği ve pazı kavurmak dışında başka hiçbir plânımın olmadığı bir günde huzur depoluyorum. Akşama yeniden ihtiyacım olabilir.

Evdeki her şey bana batıyor. Atsam atsam atsam ferahlasam diyorum.

Dün gece Şemsiye Akademisi diye bir diziye başladım. Biliyorsunuz çok zor dizi izliyorum, bu keyifli ve akıcı geldi. Aslında kitabı varmış dizinin ve ona benzemediği için eleştirilmiş ama ben kitabını okumadığımdan etkilenmedim ;)

Dün akşam End Game'e gittik. Gitmeden bütün filmleri bir daha izlese miydim diye düşündüm ama sanırım film gösterimi biterdi o zamana :D İki boyutlu sinemada gittim, karartılmış gözlükler olmadan izlemek iyi geldi. Filmi sevdim.

Şimdi yattığım yerden kalkıp etrafı toplayayım. Ne zaman Bilgehan'ın gelme vakti yaklaşmış böyle. Sessiz dakikalarım bitmek üzere.

Hepinize mutlu bir hafta ve huzurlu sofralarda sevdiklerinizle buluştuğunuz bir ramazan diliyorum.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. End Game'i izlemedim çünkü seriyi tamamlamadım :(( Hayırlı ramazanlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tanesini atlamışım ben de Kâğıt Salıncak, gerçi izlediklerimi de unutmasaymışım iyiymiş :D Aslında gerekli de değil hepsini bilmek ama bilince havası başka oluyor tabi.

      Sil
  2. Minimalist de olamıyoruz. Zaten geç de kaldık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olamıyoruz Yasemin, zaten ben olsam bile ne bulsa eve dolduran erkeklerim var. Kablolardan illallah dedim yeminle :)

      Sil
  3. hayrılı ramzanlar size de :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. neyse ki ütü yokmuş hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Dünkü gelismelerden sonra hafta pek mutlu baslamadi. Hayirlisi olsun 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayırlı olur Derya, beklemediğim bir gelişme değildi ama yine de sinirim tepeme sıçradı :/

      Sil
  7. Sondaki duaya amiin Handancım :) Tam da bunun üzere bir mim hazırladım ben yine. Eski ramazanlar mimi ! Gelip al annem olur mu, sevgilerr ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırım Bilge, sen de bir ara gel de yaptığım diğer mimi oku e mi :)

      Sil
  8. Dün sabah fena başlamamıştı ama her şey güzel olacak diyelim biz gene ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyelim bakalım Nihan, öyle olsun artık, yetti gari.

      Sil
  9. End Game'i ben de 2 boyutlu izlemek isterdim. 3 boyutu hiç sevmiyorum. Gözlük üstüne gözlük olmuyor.

    Hayırlı ramazanlar Handan'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlük üstüne gözlük eski gözlüklerle hele daha da kötüydü Şule. Bir de normalden karanlık yapıyorlar gözlükle bakarken, içim daralıyor. Ekstra bir faydası da yok. İki boyutlu oynuyorsa üç boyuta hiç bakmıyorum ben de.

      Sana da hayırlı ramazanlar canım.

      Sil
  10. Şemsiye Akademisi benim mart favorilerim arasındaydı. Akıcı ve keyifli bir dizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noktayı koyamayınca kötü oldu Ebrar, gelecek sezonu bekliycez mecburen :)

      Sil