Michiel Huisman, Aşk Filmlerine Çok Yakışan Adam

Mayıs 05, 2019

GOT izleyicileri biliyordur onu kesin ben aşk filmlerinde keşfettim.



Sakalı pek sevmem ama bu adama yakışıyor.


Ama sanırım tipinden çok tavırları ve bakışları hoşuma gidiyor.


Dün gece The Age of Adaline filmini izledim yeniden.

Pek ahım şahım bir film değil belki ama içinde abuk subuk yanlış anlamalar olmayan, kimsenin kendisini rezil etmediği romantik filmleri seviyorum ben.

Bu da bir kaza sonucunda yaşlanması duran bir kadının hikâyesi.


Sonra, daha önce de bahsetmiştim Edebiyat ve Patates Turtası Derneği var.

Hem hafif gizemli,  hem harika görüntüler içeren bir aşk filmi o da. Onu da çok severek izledim.


Netflix dizisi Tepedeki Ev,  korku filmleriyle pek işi olmayan beni cezbetti. Buradaki rolü pek baskın değildi ama yine de filmi söylemeden geçemedim :)


İnstagram hesabını da takip ediyorum (şurada) Siyah beyaz fotoğraflar çekip paylaşıyor, sadece kendisini ön plâna çıkartan hesaplar gibi değil. Doğrusu instagramını gördükten sonra daha sever oldum :)

2:22 diye bir filmi daha vardı ama onu sevmedim pek.



Bir de Senin Gibisi Yok'u izlemiştim.  çocukluklarından beri birlikte olan bir çiftin hikâyesi. Kız ölümcül hastalığa yakalanır,  sevgilisini tek başına bıraktığında bir şey yapamayacağını düşünrrek ona kız arkadaş ayarlamaya çalışır falan. Ütü filmi :)

İşte böyle.

Epeydir yeni bir aktör yazmamışım.

Anacım yeni aktörler ve aktrislerin isimlerini ezberleyemiyorum zaten.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Yakışıklı bir adammış gerçekten 😂

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz. Size sormak istediğim birşey var sitenizi inceledim az önce istatistliklerine vs baktım. Siteniz gerçekten çok iyi bir konumda. Sizinle neredeyse aynı konumda olan bir sitenin aylık kazancı asgari ücreti bulduğunu biliyormuydunuz? Bence harekete geçmelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erdem :) Blog istatistiklerim pek yüksek değil benim, onun için de hiç düşünmedim.

      Sil
  3. hatırlamadım bi bakıyim izleyim filmlerisini :) sam claflin derdim bi de bu var yani pikuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sam Claflin'den daha sıcak geliyor bu adam bana Deep :) İzle bak bakalım :)

      Sil
  4. Adamın ismini ben de bilmezdim ama kendisini tanıyorum. The Age of Adaline filmi ve oradaki oyunculuğunu sevmiştim ama benim için de Sam Claflin daha önde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler Şule :) Ne güzel, iyi ki herkes aynı kişilerden hoşlanmıyor :D

      Sil