Oradan Buradan

Mayıs 14, 2019

Ağır çekim hayatım devam ediyor.

Bol bol tembellik yapıyorum.

Aheste aheste çekmecelerimi düzenliyorum.

Kitap okuyorum demek isterdim ama okuyamıyorum. Sürekli bir uyku sersemi hali içinde olduğumdan kafam basmıyor.

Telefonda " Kelime Gezmece" diye bir oyun oynayıp dünyayı geziyormuşum gibi yapıyorum. Sonra kafamda sal, salı, salık gibi kelimeler dolanıyor.

Elimden telefonu bırakıp başka şeylerle ilgilenmeliyim diye dün yine kakuro kitaplarımı aldım. Telefondan daha iyi.

Yapbozlarım var yapılacak, belki ona başlarım bugün.

Alt kattaki inşaat devam ediyor. Dün balyoz seslerinden kaçacak delik arıyordum. Yani yılda sadece bir dönem sürekli evdeyim, ona da bu denk düştü.

Bizim sitede bir ev gördük, alsak mı diye karar vermeye çalışmaktayız Can'la. Bizim oturduğumuz ev gibi sessiz bir konumda değil. Direk caddeye bakıyor.  Bilemedim.  Gerçi ben içinde oturmadan hiçbir eve karar veremiyorum. Neyse hayırlısı olsun bakalım.

Camların silinmesi gerek. Polen ve yağmurların ardından buzlu cama döndü. Neyse aldığım aparat tam pırıl pırıl yapamasa da köşeler hariç pratik işe yarıyor. Onu kullanacağım. (Fotoğrafını aradım ama bulamadım, cam silerken çekip gösteririm)

Şimdi gidip biraz daha kakuro çözeyim.

Gitmeden size bir iki şarkı bırakayım ama, fotoğraflara tıklayıp alın.








Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. ben de 40 yılın başında bir vesileyle evdeysem ve apartmandan veya çevreden tamirat sesleri gelirse deli oluyorum...neyse sabır handancım..en iyisi güzel bir müzik aça ya da harika bir film..ya da süper bir diziye sar...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bangır bangır müzik açtım B, çok iyi geldi.

      Sil
  2. ilk yarısına kadar beni anlatmış sınız :))

    YanıtlaSil
  3. Evin sessiz yerdeyse otur oturdugun yerde 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten evden çıkmaya niyetim yok Derya :D

      Sil
  4. Kelime Gezmece'yi ben de oynuyorum. Kelimeleri bulamayınca da internetten cevaplara bakarak hile yapıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa, cevapları mı varmış internette :D Ben bulamadığım zaman mühendise bağlayıp bütün harleri birbirine bağlıyorum olasılık hesabıyla :D

      Sil
  5. Stevie Wonder'ın şarkısını hatırlamak da pek ciks oldu gece gece ;)

    YanıtlaSil