Oradan Buradan

Mayıs 09, 2019

Sanırım en son evden dışarı pazar günü pazara gitmek için çıktım. Yok, akşamına da sinemaya gitmiştik sanırım. O günden beri evdeyim.

Bol bol yatıyorum,  kitap okuyorum demek isterdim ama koptum yine kitap okumaktan. O konuya bakmalıyım biraz.

Film izliyorum. Şemsiye Akademisi bitti. Yeni sezonu çekilmek üzere bırakılmış, yarım kaldı sanki.

Dolap çekmeceleri düzenliyorum. Hepsini dökmek şeklinde değil de arada bir tane bir tane ele alıyorum.

Takılarımı da yeniden yerleştirdim. Çok sevmediklerimi elimin altından kaldırdım.

Bugün balkonlarımı yıkadım. Evin her yeri ağaç olunca polenden tozutuyor. Yağmurlardan sonra azalır umarım.

Akşam iftara Can'ın yeğeni gelecek. Birazdan mutfağa girerim.

Memleket meseleleri de olmasa pek huzurlu ve mutlu olacaktım aslında.

Ha bir de her gece arıza çıkaran oğlum var. Cidden çok yorgun hissediyorum kendimi.

Alt kattakilerin mutfakları yenileniyor. Sanırsın bizim evdeler. Matkap sesinden kurtuluyoruz balyoz sesi başlıyor.

İşte böyle.

Soğuk ama güneşli bir hava var. Şu an itibariyle sesler kesildi, serçelerin cıvıltısı geliyor. Huzurlu bir an.

Her şey çok güzel olsun.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Her sey çok güzel olsun, çok zarif olmus Handan😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okursun merak etme, gel bize katıl istersen.

      Alt komşu sorunu bende de var. Inşaat vs sesi de değil. Sürekli bağırış kahkaha çığlık. Gece 3 4 asla fark etmiyor. Saygısız komşu topluluğu. Hoş değil.

      Oğlun nasıl? Sorun yoktur inslah sorun çıkartıyor demissin.

      Sil
    2. Umuda tutunma çabaları Bahar :)

      Sil
    3. Kitaplarım beni bekliyor , elime alsam devamı gelir de bu aralar film ve çekmece temizliğine sardım Efsun :)

      Komşu çok önemli gerçekten. Geçen senelerde balkona bıraktığı köpeği akşama kadar havlayan bir komşumuz vardı, artık aklımı kaçırma noktasına gelmiştim.

      Oğlum zor bir çocuktu doğduğundan beri, bir de ergen olunca tombala oldu :D

      Sil
  2. Serçelerin cıvıltısı ne güzel. O tadilat işleri çok tatsız oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an sessiz, az sonra gelip başlarlar işlerine. Dayanılır gibi değil.

      Sil
  3. Biter mi bu günler? Bazen umutlanıyorum, her şey güzel olacak diyorum. Sonra da "hangi her şey?" diyerek kendi kendime gömülüyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın en umutsuz zamanları Evde Yazar, geçen sene olan olmuştu zaten. Çeneye vurunca iyiyiz de, bakalım.

      Sil
  4. bende tüllerimi yıkayacağım ama o gün bugün diye öteliyorum.
    evde olunca mecburen dinliyoruz haberleri uzak kalmak mümkün değil, verdiğimiz oylar hoop buharlaştı.İstanbul'da buharlaşmadan yeniden herşey güzel olur umarım.

    YanıtlaSil
  5. Her şey çok güzel olacak :-)

    YanıtlaSil
  6. Ben de evden çok şey attim yine. Nerden birikiyor bu kadar eşya bilmem 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum Derya. Balkonda bir sandık var, boşalttım geçen gün, sandık yarıya indi. Ama eminim anında dolacak yeniden.

      Sil