Kayıp Şeylerin Bakım Klavuzu

Aralık 25, 2017

Bayılıyorum filmlere kafadan uydurduğumuz isimlere.  The Fundamentals of  Caring orjinal isimli filmimizi kendime ütü filmi ararken buldum.

Aslında güzel bir noel filmi arıyordum ama niyeyse yeni çekilen noel filmleri abuk subuk romantik filmlerden öte gidemedikleri için zengin kızımız otobüste servis butonunu ararken içime fenalık gelip başka bir şey izlemeye karar verdim.


Kahramanımız engelli bir gencin bakıcılığını üstlenir. Adam hüzünlü bir adamdır genç de alaycı ve zor geçinilen biri. İkisi bir yolculuğa çıkarlar. (Bakınız)

Film duygusal olmakla birlikte oldukça eğlenceliydi, komedi unsurları gayet güzel kullanılmıştı. (Komedi filmleri hariç her filmde güzel kullanılabiliyorlar bu unsurlar zaten.) Sık sık güldürdü beni.

Netflix filmi, keyifle izledim.

Baş roldekilerden Paul Rudd, ismini bilmediğim sevdiğim aktörler listesindenmiş. Ne tuhaf,  bir sürü filmde izledim oysa hiç bakmamışım adına. Diğer oyuncuyu ilk defa görüyorum. Selena Gomez de var filmimizde. E daha ne olsun, izleyin siz de işte anacım.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Komedi filmi mi aa ne güzel, bilgisayarda video seyretmeye başlayınca görüntü bozuluyor bıraktım artık ,seyretmiyorum ben de:((Netflix'i de çok özledim:(((
    Eline sağlık Handan'cığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi filmi değil aslında ama oldukça komik sahneleri var Müjdecim. İnternet yetersiz kalıyor olabilir, küçük ekranda izlersen çözünürlüğünü azaltıp da izleyebilirsin belki.

      Sil
  2. :-)) Benim de 'netflixden' ilgimi çekmişti, izlemiştim. Dediğin gibi, hoş iyi bir film:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar keyifle izletti, değil mi Aze :)

      Sil
  3. Ben de yazını okurken postere göz attım. Kız Selena Gomez'e ne kadar benziyor diyordum ki oymuş meğerse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet oydu Sibel, bu kız hiç yaş almıyor, seneler önce gençlik dizisinde oynarken de aynıydı hâlâ aynı :)

      Sil
  4. paul rudd, severim not alayım :) ay en şirin yılbaşı filmi, yılbaşı tatili ya, chevy chase, bir de a christmas story, ikisi de eski tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiler çok güzeldi Deeo, şimdikiler en dandirik romantik komediler şeklinde çekiliyor.

      Sil
  5. teşekkür ediyorum , hemen şu aralar izleyebileceğim bir şey gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bakıyım bir , sağol tavsiyeye.Bazen afişlerden karar veremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ne çıkacağını bilemiyor Mehtap. Umarım seversin.

      Sil
  7. Aynı konuyu gerçek yaşam hikayesinden alınma versiyonuyla izlemiştik, o çok güzeldi. O yüzden bunu izlemedim ben, hayal kırıklığı yaşamamak için izlemiyorum. Bu arada Alman Netflix’ i bayağı kötü yaa. Birçok filmin Türkçe alt yazısı yok hatta İngilizce alt yazıya razı olacağım, çoğunda onda yok. Gıcık bir durum 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten gıcık bir durum Sevda. Ama sen zaten yakında o altyazıya ihtiyaç duymayacaksın, merak etme :)

      Sil
  8. Eski noel filmleri ne kadar güzeldi halbuki... Yeni yıl ruhunu doya doya içimize çekerdik :)

    Film aklımda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şebo yaa, şimdikiler zengin züppelerin akıllanma filmi şekline dönmüş, başlamamla kapatmam bir oluyor.

      Sil
  9. Hiiiçç film izlemek gelmiyor içimden eğer azıcık vaktim kaldıysa çocuklardan onda da kitap okumayı tercih ediyorum. Hele büyüsünler de şu yaptığın keyifler aklımda Handancım mesela gün boyu oturup kitap okumak gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkücüm ne olduğunu anlamadan geçiyor zaman, sen tıpkı şimdi yaptığın gibi oğluşların tadını çıkart, sonra istesen de bulamayacaksın bu yaşlarını. Kitaplar her zaman okunur filmler her zaman izlenir :)

      Sil
  10. Uzun zamandır film izləmirəm. Göz atdığım bloqların bir çoxunda film önəriləri var. Baya həvəsləndim. Bir film izləsəm yaxşı olacaq :) Təşəkkürlər və bol sevgilər ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bir film keyfi zamanı gelmiş Umman :) Benden de sevgiler :)

      Sil