Hey Millet Duyduk Duymadık Demeyin :)

Aralık 02, 2017

Sevgili Tülin yeni yıl zamanı yine kollarını sıvamış her sene yaptığı büyük işlerine girişmiş.

Bize de çorbaya tuz atmak kalmış sadece.

Sizler de kalplere ışık olurum diyorsanız onun bloğuna gidip bir bakın derim.

İşte şurada.

Serçev ve Lösev için hazırladığınız hediyeleri Tülin'e 20 Aralık'a kadar göndermeniz yeterli.

Teşekkürler Tülin, sayende biz de o güzel yüzlere bir gülümseme kondurma şansı elde ediyoruz. Kolay gelsin arkadaşım.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Umarım bol bol hediyeler gelir, Tülin ve katılacak olan herkesin eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. çok faydalı işler bunlar sende bunu paylaşarak duyurduğun için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kişiye daha ulaşsa kârdır dedim Sümeyye:)

      Sil
  3. Evet duydum ve +1 ledim bile, inşallah harika geçer yine❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine öyle geçeceğini düşünüyorum Sevda :)

      Sil
  4. Bunu duymuştum. Özellikle çocukların yüzünü güldürmek gibisi yok. Duyuru için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar hep mutlu olsalar Ebemkuşağı :)

      Sil
  5. Aa iyi oldu gördügüm duyurayim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyur Derya, ne kadar çok insana ulaşsa o kadar iyi olur :)

      Sil