Bizimklerin Dağınık Plânları

Aralık 30, 2017

Biri bu akşam arkadaşına gidiyormuş. Toplanıp sabahlayacaklarmış. Pek bir mutlu hazırlanıyordu.

Diğeri arıza çıkartmasın diye onun da arkadaşlarını bize çağırdık, akşama gelecekler, hazırlık yapmam gerek.

Öbürünün uçuşu değişmişti yarın öğlen eve dönecekti sabah yine değişmiş yarın gece dönecekmiş, bu gece uzaklarda.

Neyse sabah birlikte kahvaltımızı ettik, öpüştük kucaklaştık. Bööö diyerek ayrıldık. (Söylemesi ayıp kahvaltıda sucuk yemiştik de ardından sevgi yumağı olunmuyor haliyle :)

Ev temizleyeceğim güya evdeki harala güreleden aklımı başıma bile toplayamadım daha. Alışverişe gitmeyi başardım bir tek. Saat üç olmuş. Kalkıp da evimi süpürsem ne iyi olacak.

Sonrasında boş vakit bulursam yorumlarınızı cevaplayıp bir de gelen yılbaşı kartlarımı göstereceğim :)

Şimdi ben iş yaparken siz de iki gündür sürekli dinlediğim şarkıyı dinleyiverin :)

Görüşürüz.


Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ahahahahahah, dört yanın erkeklerle sarılmış Handaaannn 😂😂😘😘😘

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yıl dilerken ailenle birlikte hep gül-gez-eglen arkadaşım.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de öpüyorum en kocamanından. Mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Amaaan, süpürmesen de olur du . Uzak ayacıklarını al kitabını, sonra da girersin mutfağa... oldu bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü işler halloldu şimdi biri beni pazara ışınlasın diye bekliyorum Tülin :) Tqbi ev yine süprülecek kıvama geldi o başka :/

      Sil
  4. Her zaman telaşlı ama sevgi dolu bir aile çok seviyorum sizi ailece. Maşallah diyorum hep böyle olsun...ama oğlanlar hayırlısıyla evlenince arayacaksın bu telaşı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atayacak mıyııım yoksa hepsi birden artarak başıma mı gelecekleeeer acaba Müjde :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Yeni yılda da bu sevimli telaşınız hep sürsün.

    *Müzik seçimine de bayıldım bu arada. Çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sibel, hepimizin keyifli telaşları sürsün :)

      Bu albümü yeni keşfettim, bu şarkıyı dinleyip duruyorum günlerdir :) Yeni bir şarkı sevince de hazine bulmuş gibi hissediyorum :D

      Sil