Bizim Handan'ın Romantik Gezi Planlayamama Halleri :)

Aralık 06, 2017

Bir gün gidip bin gün anlatangillerde bugün.

Aslında her şey Can'ın doğumgününde iki gün boşu olunca başladı. Başbaşa bir kaçamak ayarlayayım dedim.

Sonra rasgele internete girdiğimde Colmar'ı gördüm. E burası şeker gibi bir yermiş. Hemen planlamaya başladım.

Başladım da yine baharda güzel gözüken bir yere kışın gideceğim acaba sonraya mı kalsa diyen mantığıma  diğer yanım hemen gitmek istiyorum diye isyan etmekte.

Sonra bir baktım noel pazarları var. Aaaa. Güzel oluyordu o pazarlar. Ayşeciğim götürmüştü beni geçen sene. Benim romantik başbaşa gezi oldu mu sana on beş gün sonra ailece gezi ayarlaması.

Olamadı.

Can'ın istediği günlere boş vermemişler. Boş olduğu günlerde uçak saati uymuyor. Ben gitme moduna girmişim. Ama ama ama..

O zaman çocuklarla giderim dedim. Babababa noldu senin romantik kaçamağın kızım. Ay ben o kadar romantiğimdir işte. Gelmeyin üzerime.

Bilgehan da beni pek çekmiyor da mızmız da derken iyi sen de gelme olduk.

Böylece üniversite sınavına hazırlanan oğlumla aklı başında her insanın yaptığı gibi üç gün okul ve dersane kırarak gezmeye gittik.

Sabahın altısında kalkıp ezan okunmadan yola düşen iki tip bizdik.


Ama geziyi buraya yazmiim şimdi. Bu gevezeliklerimi ayırayım da gezi yazısı gezi yazısı gibi kalsın.




Siz söyleyin bakalım bol fotoğraflı gezi yazıma hazır mısınız :)

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. eveeeeeeetttttttt:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de öyleyim taktim mi kafama o is yapilacak o yere gidilecek 😂😂😂. Romantiklik bu kadar oluyor çocuklu ailelerde Handancim biz de zor yakaliyoruz yalniz anlari esimle.olsun hayat böyle de güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse önünde sonunda başbaşa kalacağız nasılsa Derya :)

      Sil
  3. Demek yakınlardaydınız.. evet hazırım😀

    YanıtlaSil
  4. Hobaaa,ne ara gittin geldin yav, hadi hazırız, çekirdek çay sehpada 😜

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ana oğul bir gezi:) Hazırız canım.

    YanıtlaSil
  6. Senin şu bu olmazsa bu oda olmazsa bu planlarına ölüyorum ahahaa :)) Romantik kaçamağı ne hale getirmişsin ahahahaaa :) Deli kadın seni...

    Hazırız anacım gezi yazılarına, ben nasıl olsa bitiremiyorum şu gemi turunu seni okuyup keyifleneyim azıcık ahahaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Hayaller ve sonuç :)
    Sen çok yaşa e mi.
    Yalnız şu tezcanlılığına bayılıyorum. Ben olsam çoktan vazgeçerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de neredeyse vazgeçecektim Nil. Son anda karar verdim.

      Sil
  8. anne oğul bir gezi varmış kısmette :)

    YanıtlaSil
  9. hımmmm iyi düşünce olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Biraz geç kalsam da ben de hazırım :-) Şimdi gezi yazısını okumaya gidiyorum :-)

    YanıtlaSil