Korkma Geeel Geeel! (Sadece Üç Bin Fotoğrafçık Var :)

Ekim 22, 2017


Artık gelenekselleşen dördüncü Cadı Partimiz'den önceki halimi hepiniz biliyorsunuz. ( Bilmeyenler doktor raporu getirsin devamsızlık yapıp okumadıkları günler için) ( Bak gülücük yapmadım çok cidliyim)


Bilgehan'a göre bu sene çok süslememişiz evi. Nasıl yani?


Daha ne olsundu yahu :)






Dün evimi nihayet temizleyip mutfağa girmek üzereydim ki ilk ekibimiz geldi. Tabi gelmesiyle de kendisini mutfakta buldu. (Hayır canım, zaten yardım edelim diye gelmemişlerdi ;)


Masamız en son şu şekildeydi.


Kabağı oyduran Elâ'nın cebi de oyulmuş ama şu güzelliğe bakar mısınız :) Kusuyooo, ööö :)


Geleneksel mumya sosiste bu sene sargı bezinden çalmışım sanki :)


Sandviç canavarlar ilk defa aklıma geldi.


Mezarlık olmazsa olmazımız.


Kürdanları tek tek kendim yapmıştım. Yok, tabi ki kurukafalar hazır. Sadece üzerine geçirdim.


Şaşkın spagetti :)


Mutlu olmasına bakılırsa bu arkadaş daha şaşkın :D


 Bu kadar çocuğu giydir, üzerine de poz verdir, o arada kendin de kılık değiştir, vallahi bu anneler süper.



Çocuklar oyuna dalmışken gecenin ilerleyen dakikalarında eğlenen anneler :)



Değme oyunculara taş çıkartırlar bu kızlar :)


Bu da hazırladığım etkinliğin yegâne pozu.

Yine çocuklarla koştururken fotoğraf.çekemedik. Zaten o sırada eğlenmekle meşguldük.

Tepegöz'ün mağarasından gizli cesaret formülünü ele geçiren ekibimiz, karanlık mağaradan çeşitli böcekler, bataklıktan kurbağalar, ormandan yılanlar ve sümükten fare kafatasları toplayarak iksir hazırladılar.


En sonunda hepsi karanlıkta şenlik yaptılar.


Sabah bulaşık toplarken son anda iksirin fotoğrafını çekmek aklıma geldi neyse ki.




İşte bir senemiz daha böyle geçti. Benimle aynı keyfi alan sevdiklerimle birlikte, dönüp baktığımızda yüzümüzü gülümsetecek, çocukların heyecanla hatırlayacağı bir gece yaşadık yine.

Hepinize iyi pazarlar. Size güzel bir gün diliyor bu cadılar :)


Tez'in pastasından almayı unutmayııın :)

Not: Geçen seneki partimiz şurada,  evelki seneki partimiz şurada, ilk partimiz de şurada. Çocuklar nasıl da büyümüşler :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. İnanamıyorum gerçekten çok emek vermiş, saatlerce çalışmışsın, senin gibi çalışkan biri için benim aklımda neler neler var - ülkenin geleceği ile ilgili- bu kadar verimli çalışan, hayatında tembelliğe, üşengeçliğe yer olayan kadınlarla ilgili bir ordu kurasım geldi. Ama ne yapacağız dersen mesela ev ev dolaşıp insanları bilinçlendirmek ve doğru kitaplar hediye etmek. Bir yıl sonunda kimbilir kaç kişiyi kazandırırız. Malum kesim bunu yaptı, 80'lerden beri tek tek dolaştılar, kapı kapı, gecekondu demediler, varoş demediler. Kısaca bana ilham verdin:))

    Cadılar bayramın kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi gidiyoruz de, geleyim Müjde :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben bakarken okurken eğlendim. Gerisini bilmem artık !

    YanıtlaSil
  3. Handan gerçekten inanılmaz, harika olmuş. Bayıldım fikirler, süsler, yiyecekler, kostümler hepsi süper :))) Geleneksel ise önceki yılların linkini de koysaydın keşke yazına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyeyim altına Nihan. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Çok süper hazırlanmışsınız. Çok eylendiğiniz de her halinizden belli. Bu arada peruk çok yakışmış sarışın mı olsan ne :)
    Geçen sene Kanada'da katılmış çok eğlemiştim şimdi de sizleri izlerken aynı haz aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sarışın olunca makyaj pek yapmadığımdan pek soluk kalıyorum Gezgin Kova, ama saçlarımı boyatmayı bıraksam mı ne, buna benzer bir durum çıkabilir ortaya :)

      Ben hazırlarken ve parti sırasında çok keyif alıyorum, yansıtabildiysem ne mutlu :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Bence işine gelen şeylere üşenmiyorsun Handan. Peruk da yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara üşenmiyorum da savaş alanına dönmüş evimde tek çöple bile ilgilenmeden yattım bugün Burcu :) Peruğu ucuz diye almıştım, kendim takacağımı düşünmemiştim doğrusu :)

      Sil
  6. Bence amerika da bile böyle halloween görülmemiştir yahu kabaklara bak seen. Çık emek vermişsiniz kostümler makyajla filan da dehşet olmuş duvarlara yapıştıılan o orijinal şeyleri de çok sevdim keşke annem izin verse de bende bizim eve o tür şeyler yapabilsem. O zaman bu postun şerefine happy halloween evey body trick or treat? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin eğlencesi kostümler,makyajlar Sümeyye, terapi gibi oluyor bize :) Gel sen bize, hayalet şekerlerden vereyim ben sana :D Teşekkürler.

      Sil
    2. Olur şeker de severim ki :D

      Sil
  7. Çok alemsiniz valla:)) Ne güzel hazırlanmışsınız öyle .Yalnız o masadaki eli gördüm ya diğerlerine bakamadım:)Eğlenmek güzel şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O plastik el ne ara sofraya gelmiş bilmiyorum Mehtap, birisinin muzipliği olmalı :) Çocuklarla birlikte eğlenmek başka güzel :)

      Sil
  8. masada kopuk bir el gördüm sanki :))) Göz yanılması olduğunu söyle hadi :)))

    Peruk çok yakışmış, senden bu perukla bir marilyn Monroe fotosu istiyorum en kısa zamanda...

    Fotolara baktıkça çok eğlendim, gittikçe profesyonelliğe dönüştürdün bu parti işini sen farkındamısın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün ilk defa profesyonelce çocuklarla atölye yaptım Şebo. Çok eğlendim :)

      Marlyn pozu mu, hahaha :D

      Sil
  9. Harikasin Handancigim bayildim dekorlara 😊

    YanıtlaSil
  10. O süslerin geri toplanma faslını düşündüm de bana ne oluyorsa ben üşendim:)
    Emeklerinize sağlık, ne güzel anılar bunlar! Kusan kabak favorim oldu bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslerin toplanması değil de kutuyu tam kaldırdıktan sonra sağda solda yenilerini bulmam sinir bozucu Sezer. O kadar bakarım ama illâ sonradan tam da gözümün önündeki bir şeyi görmemiş olurum :)

      Kusan kabak gerçekten çok güzel olmuştu. Keşke bozulmadan durabilseydi bir kaç ay :)

      Sil