Pazartesi Akşamı Keyfi, Sevdiğin Fotoğrafa Tıkla Şarkını Dinle :)

Ekim 09, 2017











Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Oh, Pretty Woman
    ahahahaaaa :))
    Günün şarkı falı benim için şahane :)))

    YanıtlaSil
  2. Oh, Pretty Woman
    Benim de şarkım bu oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbağa prensler güzel hanımları kapıyor :)

      Sil
  3. En sondakine tıkladım, bir de baktım ki en sevdiğim unutulmaz kadınlardan Doris Day ve çok sevdiğim bir şarkı. Dream a Little Dream of Me. Çok teşekkürler Handan'cığım, ay ne güzel şarkı bu yaaaa.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum Doris Day'i ben de Müjde :) Beğendiğine sevindim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. aa! yok yok, dörtmüs! you're always on my mind :)

      Sil
    2. Ne güzel şarkı, değil mi :)

      Sil
  5. Doris çıktı bana daa :) haha renkli olan herseyi severim ama diigerleride coook güzellll 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Festival havası renkli renkli cezbedici Özlem 😘

      Sil
  6. Elvis Presley çıktı. Dev deniz kabuklarını andırıyor, Handan ne onlar çözemedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dev deniz kabukları zaten:) Nautilus fosilleri Burcu.

      Sil
  7. Yorumlara bakmadan tıkladım veee bana da bana da Elvisciğim çıktı. Jeolog olduğumdan mıdır nedir fosillere ayrı bir sevgim var vee Elvis'e hem de bu şarkısına inanmıyorum yaa müthişsin.
    Senin bu uygulamanı seviyorum canım. Hatta bak sen bundan bir app yap indirelim ceplerimize:)
    çok teşekkürler ohh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, söyleyeyim Bilgehan'a bu konuda çalışma yapsın Derya :)

      Sil