Yoklama

Şubat 02, 2011

Bakim devam durumları ne vaziyette.


SAĞDAN SAY :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. BİİİİİİİİRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  2. bende takipteyim handan abla (döööört)

    YanıtlaSil
  3. Sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. burdayım canımmm :)

    YanıtlaSil
  5. Gec kagidi aldim.

    Kursad

    YanıtlaSil
  6. uzuuun zamandan sonra merhaba..
    O beyaz saçlı gözlüklü izleyen benim.. Eski blogculardan Marypoppins.Hala blogdayım ama aktif olduğumu söyleyemem.
    Artık blogumla da daha çok ilgilenmem gerekiyor.
    İşte böyle.. Görüşmek üzere Hoşçakal.
    http://marypoppins.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  7. bende buralardayım ama gecikmeli oldu :(

    Bu arada çok özür ...
    Olmadı be Handanım ,
    Geldim ama vaktim yoktu
    24 saatimi bile tamamlayamadan geri döndüm :(
    Sonrası hep evdeydim ..
    Biraz keyifsizim
    Ama sana özel gelicem .Sözüm var ...

    YanıtlaSil
  8. Sona kalan dona kalır ama olsun:P

    YanıtlaSil
  9. Hepinize kucak dolusu sevgiler :D

    YanıtlaSil