........

Şubat 21, 2011

Güzel bir haftasonu geçirdim. Nihayet arkadaşımla buluştum. Keyifli bir kahvaltı kaçamağı yaptık.

Sonra uzun zaman sonra tiyatroya gittik. Bize kalsa beceremezdik, biletler elimize geldi. Her ne kadar oyun değişmiş, sahneyi görmek için önümdekinin kafasıyla boğuşmuş olsam da oyundaki türküler herşeye değerdi. Bir de Can'la başbaşa sahilde yürüyüp yıllar öncesine dönmek.

Dün de kardeşime gittik. Pizza ve film kaçağı yaptık. Çocuklarla Commodore 64 teki yıllar önce oynadığımız oyunlardan oynadık. Yıllar içinde grafikler harikalaşmış, bilimum üç boyut vs katılmış olabilir ama eski oyunlar hâlâ aynı keyfini sürdürüyorlar bence. Hiç de yenilerini aratmıyorlar.

Haftanın ilk günü. Sabahın erken saatleri. Sessiz bir ev. Sıcak bir çay. Derin bir nefes. (Bu derin nefesten önce kül tablası kaldırılsa iyi olacak. Oy, iğrenç. ) Pencereyi açıp derin nefes :)

Yaşamak güzel.

Herkese günaydın. Beklentilerimizin gerçekleştiği bir haftaya açılsın sabahımız...

Not: (Bu ay amma doğan kişi varmış. Takvimin Biri'nde bugün doğan kısmına yetişemiyorum:)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. oooh süper olmuş. devamı gelsin inşallah:))darısı benim başıma, bende özledim arkadaşlarımı...

    YanıtlaSil
  2. Önce telefon etmeyi başar gerisi geliyor Katrecim.

    YanıtlaSil