Bugünlerde

Şubat 17, 2011

Ayşe Kulin'in Hayat ve Hüzün'ünü bitirdim. Kendi mavi gözlü babamı düşünerek bol bol ağladım.

Sandra Bullock'un Teklif filmini izledik, çok güldük.

Metehan'a istediğim gibi bir palto bulamadım. Nedense hepsi şişirilmiş gibi duruyor.

Bilgehan'a da bir bornoz bulamadım henüz. Bornoz adı altında su çekmeyecek şeyler yapmaları da oldukça ilginç.

Kırılan gözlüğümün yerine yenisinin gelmesini bekliyorum iki haftadır. Bugün gidip bakacağım. Yok titanyum, yok çok sağlam diyerek satmışlardı bana. Demiştim oysa ki o kadar ince bir çerçevenin sağlam kalamayacağını.

Arkadaşıma yaptığım yapbozun çerçeveletilmesi gerek. Annemden adığım yeni yapbozları masaya yayma zamanıdır. Bu kadar aklını dinlendirecek bir uğraş olamaz doğrusu.

Yeni albümler, şarkılar bulmak istiyorum şu sıralar .

Günsu'yu aramam gerek, aynı mahallede buluşamadık aylardır.

Bir de beklediğimiz haber gelse artık .


Herkese günaydın.

Güzel bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Polar "bornoz" lardan bahsediyorsun sanırım. Bana da çok saçma bir fikir gibi gelmişti ama alan vardır herhalde demiştim. :D

    YanıtlaSil
  2. Evet Sedef, asıl işlevini unutmuşlar sanki yaparken :)

    YanıtlaSil