Küçük Bir Deneme

Şubat 23, 2011

Takvimin Biri'nde  yazdığımdan beri çocuklara o soruyu sormayı düşünüyordum.Nihayet dün başardım.

Önce Bilgiç'e sordum benden öğrendiği en önemli şeyin ne olduğunu. "Beni çok sevdiğin" dedi. Peki ya başka dedim. Oğluşumun aklına başka birşey gelmedi. Başka birşey varsa bile unutmuşmuş ya da hayatın içinde ona söylediğim için anlamamışmış. Hımmm...

Sonra Metos'a sordum. Düşündü düşündü. "Sevgi" dedi. Hayır yanyana da değiller birisi okuldayken diğerine soruyorum özellikle. Başka dedim? En önemlisi o dedi.Hımmm...

O kadar konuşuyormuşum da hep boş konuşuyormuşum :D

Neyse en önemli mesajı almışlar en azından :D

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. love ,love ,love ....
    bizim yetiştirdiğimiz çocuklardan başka ne cevap beklenir ki ...

    any

    YanıtlaSil