Tepki...

Nisan 17, 2009

Ç harfini

Ğ harfini

İ harfini SEVİYORUM

Ö harfini

Ş harfini

Ü harfini


Salash, yeshim gibi abuk subuk yazılmış mağaza adlarına gıcık kapıyorum. Çocuklarının ismine bu harfleri koymamaya çalışanlara üzülüyorum. Boyner'in de ismi Çarşı'yken daha güzeldi sanki.

İşte bu kadar.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Sanırım bu harflerimizden değil de biraz özentiden gibi geliyor. Değişik okunuyor diye havalı mı olduğu düşünülüyor acaba ?

    Yoksa yeşim gibisi var mı ?
    Al benden de tepki ...

    YanıtlaSil
  2. Ben de katılıyorum bu tepkine.Abuk subuk yabancı isimler neden tercih ediliyor, daha mı havalı oluyor yani hiç anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Al benden de o kadar. Hiç sevmiyorum öyle isimleri. Hele çocuklarına sırf hava olsun diye abuk sabuk isim koyanları hiç anlamıyorum

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün Nishantasion diye bişi gördüm. İstanblue diye de bişi var. Aman ben çok gülüyorum. Neden sinirlenmiyorsun şekerim?
    Eşekle atın çiftleşmesinden katır doğarmış ya.. Onun gibi birşey. Burada eşşek diye tabir ettiklerim bu karışımları yapanlar oluyor...

    YanıtlaSil
  5. ayol benim de olmayan Türkçemi bozdular. Nisantasion olacaktı.

    YanıtlaSil
  6. özentiden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ben böyle harfleri garip kullanmayı. kesinlikle abuk subuk isimler ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
  7. size Şiddetle katılıyorum,yaşasın Ç LER Ş LER Ü LER Ğ LER....

    YanıtlaSil