Nisan 09, 2009


Boş bir ev alıp yeniden başlasak mı acaba? Bütün bu ıvır zıvırı özler miyiz? Ya da bir sene geçmeden yeniden doldurur muyuz içini bir sürü şeyle. Bir senemiz var mı ? Bunca hatıra bizden sonra kime ne anlam ifade edecek?
Ne bileyim.
Bahar temizliği yapmaya uğraşırken geçen akşam rastladığım bu film beni bambaşka bir boyuta sürükledi.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. boş bir ev alıp yeniden başlayan biri olarak söylüyorum evin hali harap :) eskisinden daha çok ıvır zıvır var, halbuki taşınırken hepsini mahalledeki çocuklara dağıtmıştım. ama yeni ev eskisinden daha hızlı doldu, sinir oluyorum ben :))
    bu filmi izlemedim ama izleyeceğim merak ettim çok :)

    YanıtlaSil
  2. evsiz mi yaşasak napsak , çözümü ney bunun yawW?

    YanıtlaSil
  3. Çocukların yaptığı en ufak çizgileri bile çöpe atamayıp sinema biletlerimi bile sakladığım için benim hiç şansım yok zaten kızlar :D

    YanıtlaSil