Denge

Nisan 16, 2009

Biraz sinirli, sakin biraz.
Biraz hüzünlü , şen şakrak biraz.
Biraz karamsar, iyimser biraz.
Biraz yaşlı, genç biraz.
Biraz enerjik, yorgun biraz.

Hepsi iç içe geçmiş, hepsi bir arada.

Ne orada, ne burada.
Hem orada hem burada.
Ne oyum, ne buyum.
Hem oyum, hem buyum.

Bu bir oyun.

Kazanamazsın
Kaybedemezsin
Oynarsın sadece
Elinden geldiğince...


twisted sister the price.mp3 -

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ay sen de depreşyondasın ben gibi. Annadım ben seni. Keyfin yok senin.

    İmza: Dengesiz

    YanıtlaSil
  2. Oyunun adı hayat galiba, ben bu oyunu bir yerden tanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Yok Aylincim ya, depresyonda falan değilim. Ay ben yazı yazmaya çalışırken hep böyle şeyler yazıyorum :D İlham perim depresyonda herhal :)

    Oyunun içine doğmuşuz Owl :)

    YanıtlaSil