Oh...

Nisan 22, 2009

Haydi bizi gülümsetip mutlu eden şeyleri paylaşalım biraz.


Yağmur sonrası içeri dolan nefis toprak kokusu...

Fırından yeni çıkmış harika bir kek.

Papatyalar...

Gelincikler...

Pencereden vuran gün ışığı.

Kumsalda dalgaların sesiyle uyumak.

Hemen Banu'nunkileri de ekliyorum :)

*Kızarmış ekmek kokusu...
*Karpuz:)
*Özel günler haricinde gelen bir buket çiçek...
*Çocuklarımın mis kokusu...

*Sümbüller ve Nergisler...
*Deniz,güneş,yani yaz...
*Seni Seviyorum'un her hali(çocuk veya büyük)

*Kilo vermek:P
*Yılmaz Özdil
*Cem Yılmaz
*Kavrulmuş tarhana kokusu...
*Çikolata

*Kitap okumak
*Blog okumak...
*Seni okumak....
(Şımardım :)

Emir'inkileri ekliyorum :)

Fırtınalı bir günde sahilde oturup dalgalı denizi seyretmek, ufka dalıp gitmek ve mp3çaların kulağına bangır bangır müzik vermesi.
Sen bunları yaparken kimsenin senin kadar deli olmadığını farketmen ve bunun sana "özgür" olduğunu hissettirmesi.

E bi de o dalgaların arada seni ıslatması :D

İvriz'inkiler :

Yoğun bir günün ardından eve gelip bir kupa kahve yapıp ayaklarını uzatmak:)))

Sınavlar bittiğinde o müthiş rahatlık,kuş gibi:)

Çok susayınca kana kana su içme keyfi:))


Owl'un listesi:

çok sıkışıp tuvalete gitmek istediğimde, hemen bir tuvalet bulabilmek :)
hapşırdığımda elimin altında hemen bir selpak bulabilmek :)
herkese sevdiğimi söylemek ve bana herkesin sevdiğini söylemesi :)
benim ve sevdiğim insanların doktor muayenehanesinden sorunsuz çıkması :)
susadığımda bir bardak su bulabilmek :)

yeğenimin bana olan sevgisi :)
akşam iş dönüşü ayaklarımı koltuğa uzatıp yaylanmak :)
deniz, kum, güneş, esinti, şezlong ben ve kitaplar :)

yağmurda yürümek :)
insanları ne kadar çok sevdiğimi sık hatırlamak :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Günaydın canım...Ohoo, o kadar çok ki ilk aklıma gelenleri yazıyorum hemen.Önemli olan hayata bakış tarzı...Hani şu moda deyim vardı ya bir ara herkes duruma göre değiştiriyordu o hesap...Yani,
    Hepimiz Pollyanna'yız!!! :))

    *Kızarmış ekmek kokusu...
    *Karpuz:)
    *Özel günler haricinde gelen bir buket çiçek...
    *Çocuklarımın mis kokusu...
    *Sümbüller ve Nergisler...
    *Deniz,güneş,yani yaz...
    *Seni Seviyorum'un her hali(çocuk veya büyük)
    *Kilo vermek:P
    *Yılmaz Özdil
    *Cem Yılmaz
    *Kavrulmuş tarhana kokusu...
    *Çikolata
    *Kitap okumak
    *Blog okumak...
    *Seni okumak....sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Fırtınalı bir günde sahilde oturup dalgalı denizi seyretmek, ufka dalıp gitmek ve mp3 çaların kulağına bangır bangır müzik vermesi.
    Sen bunları yaparken kimsenin senin kadar deli olmadığını farketmen ve bunun sana "özgür" olduğunu hissettirmesi.
    E bi de o dalgaların arada seni ıslatması :D

    YanıtlaSil
  3. yoğun bir günün ardından eve gelip bir kupa kahve yapıp ayaklarını uzatmak:)))

    sınavlar bittiğinde o müthiş rahatlık,kuş gibi:)

    çok susayınca kana kana su içme keyfi:))

    YanıtlaSil
  4. çok sıkışıp tuvalete gitmek istediğimde, hemen bir tuvalet bulabilmek :)
    hapşırdığımda elimin altında hemen bir selpak bulabilmek :)
    herkese sevdiğimi söylemek ve bana herkesin sevdiğini söylemesi :)
    benim ve sevdiğim insanların doktor muayenehanesinden sorunsuz çıkması :)
    susadığımda bir bardak su bulabilmek :)
    yeğenimin bana olan sevgisi :)
    akşam iş dönüşü ayaklarımı koltuğa uzatıp yaylanmak :)
    deniz, kum, güneş, esinti, şezlong ben ve kitaplar :)
    yağmurda yürümek :)
    insanları ne kadar çok sevdiğimi sık hatırlamak :)

    YanıtlaSil
  5. Handan seni seviyorum. Daha önce öyledim mi bilmiyorum ama bil işte. Seni çok seviyorum.
    Aylin

    YanıtlaSil
  6. Aylinim balım biliyorum zaten, ben de seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil