Kendime Not

Ocak 02, 2009

Kendinden habersiz olan densizleri insan yerine koyup sinirlenme.

Görmezden gelmeyi öğren.

Bak başın ağrıyor, boğazın acıyor şimdi.

Değer mi?

Güzel şeyler düşün.

Hayır ya katil olucam ya nirvanaya ulaşıcam.

Ya da bir yerime inme inecek .

Ben B şıkkını alayım:)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. eğer elinizde fazla varsa bende bir b şıkkı alayım lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. c şıkkı olarak bir ekleme yapim sana :)

    sen o seni üzen vatandaşı bana yolla ben hallederim :D hehehehe

    YanıtlaSil
  3. Valla çok uğraşıyorum Owl o b şıkkı için :D Bir yolunu bulursam sana da söylerim :)

    HA ha ha Zehra, bu çok iyi :D Hemen yolluyorum, iadesiz taahhütlü :D

    YanıtlaSil
  4. "Gormezden ve duymazdan gelmeyi ogrendim" ama cok zor oldu...

    YanıtlaSil
  5. süper yeni yıl yeni şıklıklar...
    seni okumak çok güzel ya...

    YanıtlaSil