Lay Lom :)

Ocak 19, 2009

Bugünlerde pek mutluyum, yapmak istediğim şeyler var :)

Bir kere çocuklarımla ilgili bir hatıra defteri hazırlamak istiyorum. Doğumlarından itibaren sağda solda sakladığım belgelerini, yazdığım notları bir araya getirip şu srapbook dediklerinden yapsam diyorum.

Bir de takvim fikrim var. Uzuun bir çalışma olacak ama bitirebilirsem çok güzel olacak. Ay önce başlamam lâzım :)

Hımm. Son olarak da ALES sınavına girmeye karar verdim. Geçen gün en son sınavıyla kendimi deneyeyim dedim. Sayısal birin 40 sorusundan 1 yanlışım çıktı. Sayısal ikinin yarısını bitirdiydim (uykum geldi de gerisini bıraktım) onlar da tam doğru. Mutlu oldum. Önce sınava bir gireyim. Belki sonra beni kabul eden bir üniversite de bulurum bir gün :D

İşte böyle.

Dün gece "Esaretin Bedeli"ni bilmem kaçıncı kez seyrederken adamın bir sözü çok hoşuma gitti:

-Otobüste giderken çok heyecanlıydım. Yerimde duramıyordum. İşte bu , yepyeni bir bilinmeyene doğru hareket eden özgür bir insanın hissedebileceği birşeydi.

(Sözün aslı tam olarak böyle olmayabilir, aklımda kaldığı kadarıyla yazdım)(Hah buldum : I find I'm so excited, I can barely sit still or hold a thought in my head. I think it's the excitement only a free man can feel, a free man at the start of a long journey whose conclusion is uncertain. )

Herkese günaydın.

Nefis bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Mutlulugun daim olsun insallah...

    YanıtlaSil
  2. aman hep böyle olsun inşallah....

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ales sınavına girme kararınız. bu arada matematiğimizde iyiymiş hani :)
    bende lese girerken belki yükseklisans yaparım diyordum şimdi son dönemim okul bitiyor bile. darısı başına inşallah, başlamak bitirmenin yarısıdır derler, gerisi çorap söküğü gibi gelsin :))

    YanıtlaSil
  4. Ebruli, Jade teşekkür ederim. Amiiin :)

    Owl, iki senedir matematik dersi veriyordum kuzenime, bu sene o üniversiteye ben de üniversiteye inşallah :)

    YanıtlaSil