Aralık 31, 2008

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Video goruntuleri harikaydi. Gulumseyerek izledim...
    Yeni yilin kutlu olsun. Nice mutluluk dolu yillara...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim handan.umarım yeni yıl tüm güzelliklerini beraberinde getirir..

    YanıtlaSil
  3. yeni yılın kutlu olsun, sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar diliyorum herşey dilediğin gibi olsun
    sevgler...

    YanıtlaSil
  5. sana da mutlu yıllar handancım:)

    YanıtlaSil
  6. Canım Arkadaşım,
    İyi ki varsın =)) Yeni yılda mutlu yarınlar bizim olsun diyorum.
    Sevgiler,
    Birsen

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar Handancımm ...

    Artık bu yıl görüşürüz di miii ?
    :))

    YanıtlaSil
  8. Bizlere aktardığın birikimlerinin tümü için teşekkürler Handan'cım, en güzel zamanlar, senle birlikte olsun, mutluluk yakanı bırakmasın.

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim handan iyi dileklerin için:) canım handan eşin ve çocuklarınla bir ömür mutlu, sağlıklı ve huzurlu olun..bu yıl size tüm güzellikleri ile gelsin..çook öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  10. Canım Handan ablam,
    sana, Can abiye ve oğluşlara mutlu sağlıklı zenginlikli ve de ağzına kadar güzel müziklerle dolu bir yıl diliyorum, hatta dur bi dakika bir değil birçok yıl diliyorum :)
    MUTLU YILLAAAAR! :D

    YanıtlaSil
  11. Hepinize güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:)

    2009 da kaldığımız yerden devam edelim :) Daha iyiye, daha güzele :)

    YanıtlaSil