~

Ocak 05, 2009

Yılın ilk pazartesisi ne olur?

He canım, yediğim onca şeyden sonra tartının ibresi gözlerimi yuvalarını fırlatınca yılın ilk pazartesisi olsa olsa rejim pazartesisi olur :)

Çok azimliyim.

Bu şarkı bana olsun :) Kıza baktıkça iştahım kesilir belkim :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Allah kolaylık versin o zaman :) Bende her pazartesi kararlar alıyorum ama uygulamaya gelince fos :) Umarım klip bir işe yarar...

    YanıtlaSil
  2. çok hoş :)) hayatı boyunca sıska bir mahluk olan ben hiç rejim yapamadım. bende ki eksiklikte bu malesef :)) kilo alamıyorum ben yiyorum yiyorum ama tık yok, napsak banada mı bir klip yapsak acaba :))

    YanıtlaSil
  3. ya handan kriz bizi de vurdu..oturmaktan insanın aklına ilk gelen şey ıvır zıvır yemek oluyor sanırım :))) neyse bende azimliyim yarın kesinlikle rejime giricem :)) yoğurt etiform :D:D:D:D gülme azimliyim 5 kilo vericem :D

    YanıtlaSil
  4. Cok azimliyim demissin ya; biraz da bana versene su azminden Handan...

    YanıtlaSil
  5. İşe yaradı valla Boogie, 1 kilo verdim bile. Yalnız midem tam bir işkembeye dönüşmüş, küçültene kadar akla karayı seçiyorum :)

    OWLLLLLL... Yok kıskanmıyorum. Ama konuyu kapatalım biz :)

    Zehracım, 5 kilo dediğin nedir ki hadi sen de bana eşlik et biraz :)

    Ebruli, kilo verme meselelerinde bir kere kafamın tası attı mı azimli oluyorum da sonra yine aklı yemekle bozduktan sonra bu azim pek bir işe yaramıyor doğrusu :)

    YanıtlaSil
  6. nasil ya, 3 günde 1 kilo mu???

    YanıtlaSil
  7. HA ha ha, düşün artık benim midemin boyutlarını Gece, 3 günde insan ne verir, midesindekileri boşaltır ancak :)

    YanıtlaSil
  8. plates işe yarıyor handan, bir azimle diyet ve platesteyim hergün. beklerim yani..

    YanıtlaSil
  9. Geçen senelerde sabahları yedide tv karşısına geçip plates ve yoga yapıyordum ama bu sene zamanlama ymuyor. Ama azimliyim, koşubantını salonun ortasına koydum :D

    YanıtlaSil
  10. "Birazcık" göbeğim var ve onu küçültmek için 4 aydır pilatese gidiyorum haftada iki gün bende niye işe yaramıyor anlamıyorum. Küçüleceğine daha da büyüdü :(((

    YanıtlaSil
  11. boogie, haftada iki yetmez kardeş, 20 gündür hergün 1,5 saat yapıyorum anca fark başladı. arttır biraz sayıyı...her gün yediklerini biryere yaz, oda çok işe yarıyor ama hile yok....

    hadi bakalım Handan azmin elinden biş kurtulmaz, yürü kardeşim...

    YanıtlaSil