Yağmur Yağıyor....

Ocak 29, 2009


Sabahtan beri hiç aralıksız yağmur yağıyor. Şimdi gidip bakkaldan en kalorili çikolataları alacağım. Çayım demlendi sayılır. Perdeyi açıp, pencerenin önünde yağmur keyfi yapacağım :)

İsteyen gelsin :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Ohh miss...Hadi Nimete gidelim parti var baksana :))

    YanıtlaSil
  2. çikolata beni kesmez ben pasta alıp geliyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. tamam çay keyfine bende varım. hem öylece evde ders çalışıp pinekliyorum güzel bir çay harika olur :))

    YanıtlaSil
  4. tutku çikolata... onu al süper:)

    YanıtlaSil
  5. Olur Gülçin, pastaya hayır demem valla :)

    Hah, tam ders çalışırken, nefis bir mola olur Owl:)

    Aaa, onu daha denemedim Joone, hemen bulayım :)

    YanıtlaSil
  6. çikolatalı kek yaparsan gelirim...

    YanıtlaSil
  7. Noldu diyetine, ne zaman zayıfladın abi sen, ben mi kaldım sadece çikolata yiyemeyen yaaaa.......

    YanıtlaSil
  8. Eee, arada mola vermek gerek. Hem bopazım da ağrıyor bahanem var yani :)

    YanıtlaSil
  9. süpermiş bu bahane, bende mi hasta olsam ki :))))))

    YanıtlaSil
  10. Aman aman olma, bugün zorla ayağa kaldırdım kendimi .

    YanıtlaSil
  11. tekrar geçmiş olsun çok. bende yiyorum ama sonra vicdan azabi cekip gecenin bir yarısı spora başlıyorum, çok kötü birşey oldu ya, rahatça yiyemez oldum resmen. keyfini çıkarın bari yerken.ben artık zevk alamaz oldum :((

    YanıtlaSil