Ocak 12, 2009



Sen benim ilk oğluşumsun :)

İlk kucağımda taşıdığım bebeksin.

İsmini koyduğum ilk insansın.

Sulu bisküvi yemeklerimi yiyensin.

Bana cetvel alansın.

Biricik kardeşimsin.

İYİ Kİ DOĞDUN ÖMER KÜRŞAD.

Seni çok seviyorum.


İşte şarkın burada :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Mutlu yıllar dilerizzzz.
    Aile doğum günleri arka arkaya
    gelmiş demek :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar kardeşine, çok mutlu ve çok çok uzun bir hayat yaşasın tüm sevdikleriyle birlikte.

    YanıtlaSil
  3. Canim ablam. Duygulandirdin beni.
    When the crowds are gone harika olmus. Simdi de when the children cry cal:) Seni cook seviyorum.
    Iste boyle ablan olunca, 32'de olsan 42'de hep kucuk kardessin hehe:)

    Özii ve Owl'a da tesekkurlerimi ve en guzel dileklerimi sunuyorum.

    Omer Kursad

    YanıtlaSil
  4. Handacım annenin ve kardeşinin doğum gününü kutlar, nerelerde olduğunu merakla sorarım..

    YanıtlaSil
  5. Evet Özii babamla ben, annemle kardeşim ,doğum günlerimiz peşpeşedir :)

    Teşekkürler Owl.

    He canım, sen hep benim sarı lüle saçlı, şirin suratlı, küçük kardeşim olacaksın :) Seni çok seviyorum.

    Sağol Gülçin. Buralardayım da nedense bilgisayar başına geçemiyorum bu günlerde :)

    YanıtlaSil
  6. kardeşçiğinin doğum günlerini kutluyorum:))kardeşler iyi ki var di mi Handan?

    YanıtlaSil