Mim

Ocak 16, 2009

Mimlemişti Owl beni, bir türlü fırsat bulamamıştım yazmak için :)

Benim favori mekânlarım nelermiş bakalım.

Öncelikle çocuklar yattıktan sonra loş bir ışıkta salonda tv karşısındaki yerim en dinlendirici yerlerden birisidir benim için :)Tv nı kapattıktan sonra da bir süre sessizliğin tadını çıkartırım.

Sonra balkonum. Her fırsatta kendimi attığım :) Bir de bahçedeki masa başı çok güzel oluyor. Yaz akşamları, bahçemizi sulayıp çapaladıktan sonra orada çay keyfi .




Ayrıca benim için çok özel yerlerin içinde saymadan geçemeyeceğim annemlerin yatağı var, dünyanın en dinlendirici huzurlu yeri :) Sabah kendi yatağımdan çıkıp çocukları anneme bırakarak onun yatağına kıvrılmak kadar güzel birşey olabilir mi? Veya öğleden sonra, uyku bastırınca yatakodasından çok kütüphane havasındaki odaya gidilerek yatağa gömülüp sağdan soldan bir kitap alınarak gözler kapanana kadar okunur, sonra tıpkı ilk gençliğimdeki gibi diye düşünülerek uykuya dalınır :) Annesinin kızısı olunur. Çocuklar da benim değil onun torunları :D

Eee, kapının dışına çıkarsak en sevdiğim mekân arabanın sağ ön koltuğu. Can'la elele tutuşup sevdiğimiz müzikleri sonuna kadar açıp yollar bizi nereye götürürse oraya gitmek. Arada arka koltukta 3. Dünya Savaşı çıksa da hep beraber uzun yola koyulmak . Yeni yerler keşfetmek.

Tabi bu arada kopamadığımız eskilerimiz de var.

İzmir'de Bostanlı sahili. Her zaman nezih, cıvıl cıvıl. Yaz akşamlarının sıcağında serin.




Eski Foça. Sahili. Evleri.

Çeşmenin denizi...

Boğaz vapurunun üst arka açığı. Yaz, kış, her daim.

Antalya'nın orman tarafı. Gizli küçük dereleri, şelaleleri.


Oooo, daha neler neler çıkar biraz daha düşünsem.

Ortaköy, hatta Beşiktaş'tan Ortaköy'e giden güzel yol.

Beyoğlu, İstiklâl Caddesi.

Karda Uludağ.

Kaz dağları.

Bodrumun sakin kıyıları.

Bir de elimde sıcak çayım, yanımda sevdiklerimle birlikte huzurlu olduğum heryer :)

İşte benden bu kadar.

Bugün yaşasın Cuma.

Nefis bir haftasonuna açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Eski Foça benim de çok sevdiğim bir yer. Güzel havalarda Vapur keyfi ise ooh süper...

    YanıtlaSil
  2. elimde sıcak çayım sevdiklerimle birlikte olduğum heryer, buna bayıldım. çalabilirmiyim ???

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsın ama ben en çok çocuklar onların torunları bölümüne bittim...:))güldürdün beni.yok ama aynı şeyi bende düşünüyorum zaman zaman...

    YanıtlaSil
  4. Eski Foça İzmir'deyken en çok kaçtığımız yerdi Boogie. Özellikle gün batımını seyretmesi harika olur :)

    Çalabilirsin Owl :)

    Evet evet onların torunları İçim :)Zaten ara sıra görüyorlar, bu mutluluğu bozmaya gerek yok netekim :)

    YanıtlaSil
  5. Onceleri profilinde yer bolumune "Uganda" yazmistin. E o zamanlar ben de seni Uganda da yasiyor zannediyordum. Sonra ist. da yasadigini ogrenince sana sitem etmistim. Hatirladin mi Handan?
    istanbul fotolarini gorunce tekrar aklima geldi de "Uganda olayi" hatirlatmak farz oldu da bana...

    YanıtlaSil
  6. Ebrulicim, üniversitede saçlarıma perma yaptırdığımda Ugandalı olduğumu söylerlerdi, oradan öyle esip yazmışım. Tamam düzelttim ama artık, kızma daha fazla :D

    YanıtlaSil